Selamlaaaar
keyifli okumalar <3
🌟
05.11.03
Bugün Nart ve Alin tanıştı. Alin'in saçını tutması Nart'ı rahatsız etmedi. Nart saçlarına dokunulmasından nefret eder. Annesine bile dokundurmuyor. Nart'ın ikinci yaş günü :)
Nart'la göz göze geldik. Elini ensesine götürdü. "Saçlarıma dokunulması rahatsız edici," diye mırıldandığında dudaklarımı vay be dercesine büzdüm.
"Öyledir," diye mırıldandım. Bazı insanların hoşuna gidiyordu. Ben de o hoşlanan kesimdendim.
Nart'la bütün günümüz günlüğü okumakla geçti. Birbirimizin tepkileri garip derecede eşitti. İkimiz de annemi tanıyorduk ve çok seviyorduk.
"Annene bayılıyordum, " diye mırıldandığı sırada gözlerim kapalıydı, uyku ve uyanıklık arasındaydım. Annemin yazdığı anıları hatırlamak istiyordum.
"Annemden daha çok ilgilenmişti benimle, beni anlayabilecek tek insanmış gibi hissediyordum." diye konuşmaya devam etti. "Doğum günümde bana hediyemi veren ilk kişiydi, yani..." bir şey daha diyecekti ama bunu demekten vazgeçti. Ben de zaten dinleyemiyordum çünkü koltuğa kıvrılmış uyukluyordum.
Koltukta tam uykuya daldığım sırada kapının çalmasıyla gözlerimi açıp uykumu kaçırmamak için koltukta sağ ve sola döndüm, ellerim de başımın altına geçince koltuğun diğer ucundaki Nart'ın hareketlendiğini hissettim.
nart bilekci
Alin uyuyordu. Belki de uyuma numarası yapıyordu ama bunu hakkını vererek yapıyordu çünkü gayet uyuyormuş gibi duruyordu. Kapıyı açtığımda karşımda görmeyi beklediğim son kişiydi, Eray.
"Senin ne işin var burada?" diye sorduğumda kaşlarını çatmış evin içine bakıyordu. "Sevgilimi görmeye geldim." kaşlarımı kaldırıp kolumu kapı pervazına yasladım. "Ben miyim o kişi? Benim bildiğim kadarıyla senin sevgilin yoktu." dediğimde dikleşip boğazını temizledi. "Alin!" diye içeriye seslendiğinde kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Uyuyor." üzerime yürümeye başladı ama ayakkabıyla içeri giremediğini fark edince "Ne yaptın lan kıza? O bu saatte uyumaz." dediğinde sırıttım. "Yorulmuştur," dedim.
"Siktir git şuradan Nart, Alin onu yapmaz." kaşlarımı kaldırdım. "Ne yapmaz ve nerden biliyorsun yapmayacağını?" dedim beynini bulandırmak için. "Dediğin o şeyi yapmaz, benleyken yapmamıştı." dediğinde yumruğum burnunun üzerine geçmişti bile. Kapının yanındaki duvarda asılı olan anahtarı alıp dışarı çıktım. Apartmandan onu ittire ittire çıkarttığımda bana ters ters bakıyordu.
"Senin o beynini sikerim Eray." dedim yakasına yapışıp "Kıza nasıl bir şeyde bulunduğunun farkında mısın?" dediğinde güldü. "Or***u," dediğinde yumruğumun ne ara yüzüne gittiğini ve ona çarptığını bilmiyordum ama geri çekildiğimde dudağı patlamıştı. Gülerek bana ilerledi. "Or***unun kızı or***u olur."
"Siktim belanı." diyerek ona ilerlediğimde yumruğumu karşına attığımda iki büklüm oldu. "Ne var? Annesi öyle değil miymiş? Orada işini bitirince geldiği kazada ölmedi mi annesi?"
"Seni gebertirim Eray, siktir git yoksa elimde kalacaksın." dediğinde gözlerini devirdi. "Hadi ya!" dediğinde boğazımı temizledim. "Sen ne hakla bir kadına o imada bulunuyorsun lan pezevenk." dedim en sonunda. O sırada Göksel abinin evin sokağına döndüğünü fark ettim. "Öyle değil mi lan, o kızın annesi bir fahişe değil mi?"
Göksel abi birkaç bina ötedeydi ama duymuştu sonuç olarak buraya geldiğinde Eray'ın omzundan tutup ona dönmesini sağladı. "Sikerim seni." dedi ve kafasını kafasına geçirdi.
🌟
selamlar :)
bölümü okuduğunuz için teşekkürler, şimdi diyeceksiniz ki Eray'a neden böyle tepki verildi. Çünkü Eray bir mal 😡😡
ne olursa olsun kimsenin bir kadına böyle şeyler demeye hakkı yok, Eray'ın takıntılı bir şerefsiz olması bile bunu değiştirmiyor. Aklı olan ya da aklı olmayan herkes bu kelimeleri söylediğinde karşılığının alınması gerektiğinin taraftarıyım.
Eray, Alin'in takıntılı eski sevgilisi. Birkaç bölüme defolup gideceğini umuyorum.
Fark ettiyseniz henüz bir aşk kırıntımız yok :')
Onları nasıl birbirine aşık edeceğimi düşünüyorum. Biraz bekleyeceğiz gibi duruyor.
En güzel şekilde getirmeyi planlıyorum.
Yıldızı parlatmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL | texting (DÜZENLENECEK)
Novela Juvenil(aslında bitti ama açığa kavuşturulmadı) gokmenderl : okul içinde düşmanlık gösterisi eskiden kalmadı mı ya? gokmenderl : hani, ne bileyim çocuk işi sanki bunlar gokmenderl : nesiniz siz, ilkokul çocuğu mu? gokmenderl : siz nasıl son sınıfsınız? gok...