on altı

277 15 4
                                    

ben geldiiiim

tiktoktaki abimin arkadaşına yazıyorum akımı yüzünden aklıma öyle bir kurgu düştü. Onu mu yazayım yoksa bunların lovelarını mı yazayım diye düşünüyorum 😡😡

okul da açılıyo ya yeto ya!!

neyse bu hafta yine bölüm atarım 💙💙

🌟


Merdivene oturmuş Nesrin teyzenin verdiği kutuya bakıyordum. "Burada ne yapıyorsun?" Nart'ın sesini duyduğumda gözüme dolan yaşların akması için birkaç kez gözlerimi kırptım.

"Annen verdi," dedim kutuyu kaldırarak, izin istemeden yanıma oturdu. "Neymiş o?" dedi tek kaşını kaldırarak boğazım tıkanmıştı. "Annem vermiş," dedim gözlerimden akan yaşları umursamadan. Kutuya bakıyordum. "Bu annemi geri getirmeyecek." diye fısıldadım. Annem geri gelmeyecek.

Sol gözümden birkaç damla yaş aktı. "Evet," diye fısıldadı. "Anneni yeri getirmeyecek ama onunla olan anılarını getirecek?" dedi sorarcasına. Kutunun içinden ne çıkacağını bilmiyordum.

"Ne çıkacak bilmiyorum." diye fısıldadım. "Öğren." dedi.

Kutunun kapağına elimi uzatınca ellerimin titrediği fark ettim. "Aç," diye fısıldadı. Kutunun kapağını kaldırdığımda görmeyi ne beklediğimi bilmiyordum, ama bir defter görmeyi beklemiyordum.

"Ne," dedim elim siyah kapaklı deftere giderken. Alt dudağım dişimin arasında sıkışmıştı. Defteri çıkarıp kutuyu kenara koydum. Bu da neyin nesiydi?

Nart'a çevirdim kafamı. "Ne bu?" dedi dudağımı büzdüm. "Açayım mı?" dedim ona bakarak. Sanki onun da hazır olmasını bekliyor gibiydim. "Hazırsan." kapağını açtığımda küçük bir polaroid gördüm. İki küçük çocuk vardı.

Nart ve bendik.

"Biriciğim Alin ve Nart'ıma,"

🌟

defterde ne yazdığını şimdi değil, nart ve alinle beraber öğreneceğiz. onlar bunu bugün öğrenmeyecek.

görüşürüz <3

ASİL | texting (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin