otuz

195 16 11
                                    

hoş geldiniz <3

ben biraz geç geldim, kusura bakmayın

keyifli okumalar ❤️

tuğkan-seni çok özlüyorum

🌟

nart bilekci

Bana gördüğüm her şeyin yalan olduğunu söyleyebilirdiniz. İnanmazdım. Çünkü ben gördüğüm şeyleri unutmakta zorlanırım.

Şu an okulumun önünde gördüğüm o insan, ki minnacık bir şey, benim sevdiğim insan değilse kendimi arabanın önüne atabilirim.

"Nart, abi hadi," diye benim kolumdan sürükleyen Mehmet'le karşıdan karşıya geçtim. Gözüm hala o kızdaydı. Biraz daha yaklaşmıştık ona doğru.

"Sen git ben geleceğim," dediğimde kafasını salladı ve kampüse gitti. Telefonuna bakan kızın yanına doğru adımlarım hızlandı.

Alin'di yani. Başka kimse olamazdı.

Tam kızın yanına gidecekken biri kolumu tuttu. Kafamı oraya çevirmeden kolumu çekmeye çalıştım.

"Affedersin," duyduğum sesle kafam kolumu tutan elin sahibine gitti. "A-alin!" dediğimde kaşlarını kaldırıp gülümsedi ama yüzündeki gülümseme buruk gibiydi.

Kaşlarımı çattım.

"Sen Alin'sen o kim?" dediğimde kıza baktı. Kız da bize bakıyordu. "Teşekkürler," deyip eliyle kalp yapan Alin'i izledim. Kız kampüse girdi ve gözden kayboldu.

"Onu bunu bilmiyorum ama sarılabilir miyiz?" dediğinde kollarını boynuma sardı. Ellerimi beline sardığımda parmakları saç diplerimi okşadı.

"Seni seviyorum."

Duyduğum iki kelimeyle içime çektiğim nefes bir anda içimde kalakalmıştı. "Ne?" dediğimde benden ayrılmış ve elleri ensemde bana bakıyordu. "Seni seviyorum," dedi minik bir tebessümle.

Belindeki elimi eline götürüp elini tuttum. Ve onu peşimden gelecek şekilde çekiştirdim.

Köşeyi döndüğümde tenha bir yerde olduğumuzu fark edip onu kendime çektim ve sıkı sıkı sarıldım.

"Ben de," diye fısıldadım. Fısıltım duyuldu mu bilmiyordum ama gülümsedi. "Ben de seni seviyorum." dediğimde ellerim yanağına gitti. Başparmağım yanağını okşadı.

Gözleriyle gözlerim temas edince gözlerini kapattı. Bir süre açmadı, açtığındaysa gözleri parlıyordu. O an ne yapacağımı bilmiyordum ama içimden geleni yapmaya karar vermiştim.

Onu öptüm.

Hem de dudaklarından.

🌟

düştün güzeliiim aklıma birdeeen

hayatım, yeni başlıyoruz!

ASİL | texting (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin