•1•

1.5K 148 285
                                    

"Woaah onu gördün mü? Yakından çok daha yakışıklı!" Konserin gürültüsüne rağmen duyduğum yorumla gururlandım.

Seçmelerden beri desteklediğim kişi sonunda yetenekli grup arkadaşlarıyla çıkış yapmış hatta kısa bir süre sonra grubu kendi jenerasyonunda lider grup diye anılmaya başlamıştı. Başından beri destek veren ben ise bunu kendi başarım gibi görüyordum. Ki sayılırdı da. Kimliğimi gizleyerek kurduğum fan klüpleri, yaptığım tanıtımlar ve servetimi yatırdığım albümler... Şey evet, ben işimi ciddiye alan bir fanboydum.

"Eyes filled with lunatic All senses are tense..."

Sesini duyduğumda istemsizce gözlerim kapandı. Konserde çığlıklar atan kişileri ve orada tek erkek olmamı unuttum bir anlığına. Sadece ben ve ölümüne desteklediğim idolün sesi vardı sanki.

İşte bu Hwang Hyunjin'in bana, Yang Jeongin'e bıraktığı tepkiydi.

Part bittiğinde gözlerimi açtım. Son kapanışı Hyunjin yapmıştı. Sarı uzun saçları terden yapışmış bir şekilde fanlara bakıyordu. En çokta bu halini seviyordum sanırım. Yüzünde gülümseme olan yorgun bir Hyunjin herşeye bedeldi.

Yanlış anlaşılmasın gay değilim.

Sadece... Hayranım?

Liderimiz Bangchan kapanış konuşması yapmaya başladığında daha da heyecanlanmıştım. Konsere bayılıyordum ama konser sonrası fan meetinge daha önce hiç gitmediğim için ona daha heyecanlıydım. Kaç yıldır fanları olmama rağmen ilk defa fan meetinge katılacaktım.

Kalbim sanırım yerinden fırlayacak.

Görevlilerin anonsuyla gösterdikleri yere doğru ilerledim. Verilen giriş kartını da göstermiş fan meeting'in olacağı büyük alana giriş yapmıştım. İçimden mutlukla çığlık atıyorum ama dışımdan oldukça sakin göründüğüme yemin edebilirim. Bu da benim yeteneklerinden biriydi. Yaşasın üstün mimik kontrolü!

Kartımın üstünde yazan numarayı buldum ve yerime oturdum. Fanlar numaralara göre sırayla çağrılacaktı. Yedisiyle de görüşecek hepsine kendi yaptığım hediyeleri verecektim.

GAGAGAGAGA ÇOK HEYECANLI.

Tamam Jeongin sakin olll değer verdiğin kişilere rezil olmak istemezsin değil mi? Hem bayılıp kalırsan onlarda zorluk çeker ay belki de Hyunjin beni kaldırır 💓

Öhom. Gay değilim sadece fazla bir hayranlık.

"Heyoo millet biz STRAY KİDS!"

Chan girişi yapıp ilk sandalyeye otururken diğer üyeler de yaş sırasına göre dizildi. Hepsi o kadar muhteşemdi ki...

Sahne kıyafetleri yerine daha rahat ama oldukça şık şeyler giyinmişlerdi. Hala terli oldukları aşikardı ama bizim için yine de buradalardı. O kadar duygusaldım ki şu an her an çöküp ağlayabilirim.

Fanlar çağrılmaya başladığında yerimde heyecanla kıpırdandım. Numaram on dörttü. Hem önde olmamak hemde alışmak adına almıştım bu numarayı. Circus şarkısının klibine de gönderme yapmıştım ayrıca. Kimse anlamasa dahi sorun yoktu. Sadece içimde ki stay'ı tatmin ediyordum.

Hyunjin'e baktım. Kafasına beyaz güllerden oluşan bir taç takmıştı. Beyaz kıyafetiyle de oldukça muhteşem görünüyordu. Yutkundum. O çok yakışıklıydı. Tatlıydı ve sempatikti. Düşünce tarzını ve yaşam biçimini de seviyordum. Her haliyle cidden kusursuzdu. Keşke... Keşke bende onun gibi olabilseydim. Eğer onun onda biri kadar olabilseydim cesaretimi toplar bende seçmelere katılırdım. Ama değildim işte. Hüzünle gülümsedim. Umarım her zaman mutlu olursun. Yüzünden gülümseme hiç eksilmesin.

Remember me •Hyunin• ⚜️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin