🌈
...
Alev kahvaltıya inmişti fakat pek iştahı yoktu. Tuncay, Alev'in tabağıyla oynadığını görünce sorunu tahmin etmiş gibi olaya girmişti.
-Alev sıkma canını ben okul müdürüyle konuşacağım Ecem iyileşince takımda olur merak etme.
Alev anlamsızca babasının yüzüne bakıyordu.
"Ne?"
-Ecem takımdan atıldığı için böyle değil misin sen?
"Ecem takımdan mı atılmış?
Upss birileri pot kırmış gibi. Yelda ise, bıyık altından gülüyordu
-Madem buna asık değil suratın ne bu halin?
"Ecem bana bir şey söylemedi."
-Kızım üzülmeni istememiştir.
Of hizmetçiyi mi konuşacağız burada ya. Ağız tadıyla bir kahvaltı edelim.
Yeldaa!
Alev elindeki çatalı tabağa vurarak ayağa kalktı.
"Afiyet olsun size."
-Alev gel şuraya kahvaltını et!
"..."
-Alev..!
...
Ali Alev'in geldiğini görür görmez arabanın kapısını açtı
-Günaydın efendim.
"Günaydın. Ecem'e gidiyoruz."
Ali başını olumlu anlamda salladıktan sonra şoför koltuğuna geçti ardından Ecem'in babası arabanın yanında durdu ve Alev'e camı açması için işaret yaptı.
-Ecem ne kadar daha kalacakmış bu kampta?
"En az 1 hafta daha kalır."
-Arıyom arıyom açmıyor telefonları. Bir şey deyecektim.
"Ne diyecektin ben söylerim mesajlaşıyoruz arada ."
-Eeh malum biz yaşlandık kızım. Evin işlerine o kadar yetemiyoz. Bizim köyden bir talip çıkmış kıza, artık onu evlendirip bizde oraya yerleşiriz diye düşündüydüm. Onu deyecektim.
Alev bir hışımla araçtan inip kapıyı sertçe kapattı.
"Ne saçmalıyorsun sen acaba ne evliliği. Ecem daha 18 yaşında, okulu var hayalleri var ne evliliğinden bahsediyorsun! Sakın Ecem'e böyle bir şeyden bahsetme!"
"Alev! arabaya bin."
Arkadan gelen ses Tuncay Bey'e aitti.
"Sen nereye gidiyorsan gidebilirsin Osman bey. Ecem hiçbir yere gitmiyor."
-Ecem benim kızım. Ben nereye o da oraya. Evlendikten sonra da kocasının peşine gider o zaman elimi çekerim üstünden.
"Ecem 18 yaşında artık . Onu zorla bir yere götürmeye kalkarsanız polisleri kapınıza dikerim ve en ağır cezayı almanızı sağlarım. Bana kalkıp 18 yaşında hayalleri olan bir kızı evlendireceğinizi söylemeyin bir daha."
Osman sinirli bir şekilde kaldıkları müştemilata doğru gitti. Ecem'in annesi Fatma, her şeyden habersiz mutfakta yemek yapmakla meşguldü. Alev koşarak mutfağa Fatma'nın yanına gitti.
"Fatma anne! Osman amcanın dedikleri doğru mu! evlendirecek misiniz Ecem'i?! Hani okutacaktın, hani biz hayallerimize giderken sen bizim elimizi tutacaktın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ (G&G) // TAMAMLANDI✅
Teen FictionEcem ve Alev'in hikayesi Keyifli okumalar 🌈