Selamlarr
Bölümü yazarken aşırı duygusala bağladım.
Vote+yorum kendime getirir beni... Please 🙃
Keyifli Okumalar 🌈
...
-O kadar mutluyum ki, bu anın bitmesini hiç istemiyorum.
Ecem tebessüm edip Nazlı'yı omzundan tutarak kendisine doğru çekti. Nazlı, Ecem'in boynuna doğru sokularak "beni buraya gömün" dedi. Ecem ise saçlarından öperek karşılık verdi.
Bu duyguları bir başkasında yaşamayı hayal bile etmemişken şimdi yaşıyor olması hala tuhaf geliyordu. Ama kendisini Nazlı'ya yeterince açıkladığını düşünüyordu. içimdeki hissin büyük bir aşk olmadığının Nazlı da farkındaydı.
Nazlı, Ecem'in boynuna başını yaslamış öylece dururken, "Ecem" diye seslendi..
Efendim?
"Bu anın hiç bitmesini istemiyorum derken ciddiydim."
Yaz ayında olsaydık eğer sabaha kadar burada oturabilirdik. Serinlemeye başladı zaten bu gece burada son bulmalı gibi. Geç oldu eve bırakayım seni.
"Ama ben senden ayrılmak istemiyorum. Hem araya hafta sonu giriyor. Pazartesiye kadar özlerim ben seni."
Nazlı iyice sokulmuştu Ecem'e... Ardından içindeki isteği söylemek için kendisini çekti. Ecem'in ellerini tutarak
"Bu gece benimle kalır mısın? Sana sarılarak uyumak istiyorum. Lütfen..." dedi.
Ecem buna hazır değildi.
Annem tek, evde hafta sonları anneme yardım ediyorum. İmkansız biraz o yüzden.
Kaşlarını kaldırıp olur mu? dercesine Nazlı'nın yüzüne baktı.
"Peki. Sen bilirsin. Kalkalım hadi."
Annesine yardım etmesi gerektiğini söylemesine rağmen Nazlı'nın trip yapması Ecem'in pek hoşuna gitmemişti.
Yan yana yürüyorlardı. Ecem ellerini cebine koymuştu. Sahil yürüme mesafesiyle Nazlı'nın oturduğu eve 10 dakika mesafedeydi.
İkisi de sessizce yürüyordu. 10 Dakika sonunda evin önüne geldiklerinde Ecem'in elleri hala pantolonunun cebinde duruyordu. Nazlı, Ecem'in elini cebinden çıkararak iki elinin arasına aldı.
"Keşke yanımda kalabilseydin. Çok çekici gözüküyorsun şuan."
Ecem hafif bir tebessüm etti. Hadi gir içeri üşütme.
Nazlı etrafına bakındı. Orada sadece ikisinin olduğundan emin olunca hızlıca Ecem'in dudaklarına öpücük bıraktı.
"İyi geceler" diye fısıldadı ardından.
Ecem anlık şoktan çıkıp, İyi geceler dedi içeri girdiğinden emin olunca da oradan ayrıldı.
...
Alev odasında yerinde duramıyordu. Ecem saat gece 12 olmasına rağmen hala eve gelmemişti. Telefonu eline alıp mesaj kısmını açıp bir şey yazmadan kapatıyordu.
Daha fazla dayanamayıp Ecem'in annesine sormak için odadan çıkarken aniden Fatma'nın çoktan uykuya dalmış olabileceği aklına geldi. Acaba eve geldi de görmedim mi? diye düşünmeye başladı.
Gidip baksam ne olur ki. Evdeyse uyumuştur zaten. Ama hiç gözükmedi ortalıkta. Of kafayı yiyeceğim şuan.
Kafasını dağıtmak için kitabı aldı eline bir süre okumaya devam etti. Fakat yaklaşık 15 dakikadır aynı sayfayı okuduğunu fark edince kitabı kenara koyup yatağına girdi. Sağa sola dönüyordu fakat uykuya dalamamıştı henüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ (G&G) // TAMAMLANDI✅
Teen FictionEcem ve Alev'in hikayesi Keyifli okumalar 🌈