Kendimle savaştayım, kazanırsam kaybedicem...
Keyifli Okumalar 🌈...
Ecem hızla taksiye ücreti ödeyip indi ve koşarak taksiye binmek üzere olan Alev'in kolundan tuttu.
Ecem cebindeki son parayı Alev'in çağırdığı taksiciye verip Alev'i geriye doğru çekti.
Alev, ya bıraksana kolumu sen tercihini yaptın benden ne istiyorsun hala diye çırpınsa da Ecem umursamayarak taksiciye döndü.
Abi kusura bakma hanımefendi bir yere gitmiyor. Seni de yorduk. Sen yoluna gidebilirsin.
Adam bir yere gitmeden eline geçen ekstra paradan memnun kalarak, Arkada valizi var. Dedi.
Ecem onu da indirip arabaya vurarak valizi aldığının mesajını verdi ve taksiyi gönderdi.
Ne yaptığını sanıyorsun sen ya! Ne bu zorbalık!
Sus Alev rezil olacağız yürü eve gidiyoruz konuşacağız.
Ben konuşmak falan istemiyorum.
Senin isteyip istemediğini sormadım. Yeterince saçmaladın. Ya güzel güzel gelirsin ya da ben çıkarmasını bilirim.
Gelmiyorum ben hiçbir yere.
Alev eve çık. Sinirlendirme beni. Buraya nasıl geldiğimi bilmiyorum ben!
Gelmeseydin. Parti için hazırlıklarını yapsaydın!
Bir yandan da Ecem'in telefonu defalarca çalıyordu. Arayan Buket'ti.
Ecem telefonu tamamen kapatıp tekrar Aleve döndü. Bir eline valizi alıp diğer eliyle de Alev'in bileğini tutarak eve doğru hızlı adımlarla çıktı.
Alev'i içeri sokup valizi bir köşeye attı. Kapıyı kilitleyip anahtarı da cebine soktu.
Ne inatçı kızsın sen ya. Lan bi dinle beni dinle.
Sen onu seçtin! Bitti istemiyorum artık seni!
İstifa ettim ben!
Yalan söylüyorsun!
Ya ben sana ne zaman yalan söyledim Alev! Delirtme beni ya! Kafayı yiyeceğim artık Of!
Bağırma bana!
Ecem yüzünü sakinleşmeye çalışırcasına sıvazlayıp saclarını arkaya doğru atarak ellerini ensesinde birleştirdi. Sakin ses tonuyla konuşmaya başladı.
Ya ben anlamıyorum senin için bitirmek bu kadar kolay mı gerçekten? Anlamadan dinlemeden telefonda pat diye bitti demek bu kadar kolay mı? Aramıza Buket'in girmesinden korkuyorum diyorsun ama aramıza Buket'i sen sokuyorsun. Nazlı meselesini kapatalı aylar olmuş sen benim yüzüme vuruyorsun. Niye yapıyorsun bunu Alev. Niye ya aklım almıyor! Beni gerçekten seviyor musun sen?
Seni seviyorum ama seni severken ben kendimden korkuyorum. İtalya'dayken hep o görüntü rüyama girdi. Sana belli etmedim ama ben...-
Ecem ellerini yana doğru açıp bıkmışçasına kendisini salmıştı artık.
İnanamıyorum sana...
Elimde değil Ecem! Kendini benim yerime koy. Bir başkasıyla sevişme görüntüm...-
Kes sesini Alev!
Senin daha duymaya tahammülün yok. Ama o her zaman aramızda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ (G&G) // TAMAMLANDI✅
Teen FictionEcem ve Alev'in hikayesi Keyifli okumalar 🌈