"Burdayım! Burdayım!" dedi siyah saçlı genç arkadaşlarına yaklaşırken. Arkadaşlarının yanına geldiğinde elini dizlerine atıp nefesini düzene sokmaya çalıştı. "N-neden.. beni beklemediniz?" diye sordu nefes nefese.
"Taehyun bize hasta olduğunu söylemişti. Yoksa bekliyoruz kuzen bilmiyorsun sanki.." dedi kahverengi saçlı genç, saatine bakıp "Ov benim dersim başlamak üzere gitmem lazım görüşürüz çocuklar!" dedi ve sevgilisine dönüp "Görüşürüz güzelim." dedi yanağını öperek.
Sevgilisi ise gülerek "Görüşürüz aşkım." dedi, "Görüşürüz Jungkook hyung!" dedi siyah saçlı genç, sarı saçlı ise sadece elini salladı.
Jungkook elini sallayarak dersliğine gitmeye başladı. "Tae hyung senin dersin ne zaman başlıyor?" diye sordu siyah saçlı.
Taehyung ders saatini kontrol edip "Başlamasına daha 1 saat kadar var. Sizinkiler?" diye sordu. Sarı saçlı ders saatine baktı ve dudaklarını büzdü.
"Şimdi gitmem lazım, 5 dakika kalmış." dedi ve arkadaşına sarıldı. "Görüşürüz soulmate~" dedi ve siyah saçlıya dönüp "Görüşürüz Junnie~" dedi gencin siyah saçlarını karıştırırken.
Taehyung arkadaşı dersine yetişmeye çalışırken siyah saçlıya dönüp "Senin?" diye sordu. Siyah saçlı ise "İyi tarafı seninle daha çok konuşabiliriz hyung." dedi eli ensesine giderken.
"Kötü tarafı ne peki?" dedi Taehyung tek kaşını kaldırarak, siyah saçlı ise "Jungkook hyung ile Jimin hyung bizi bekleyecek..tek başlarına.." dedi.
Taehyung ise bunu duyduğunda gözlerini olabildiğince açıldı ve "Ha?.." dedi ve eli ile alnını avuşturmaya başladı. "Biz yandık Yeonjun, Jimin ile Jungkook birbirlerini sevmiyorlar. Düşman gibiler eğer onlar tek kalırsa ya kendimizi revirde ya da müdürün odasında buluruz.." dedi Taehyung endişeli bir şekilde.
Yeonjun ise bunu çok iyi bir şekilde biliyordu. Jimin hyung'u ve kuzeni Jungkook hyung'u çocukluktan beri düşmanlardı.
"Ne yapmalıyız peki hyung?" diye sordu Yeonjun kısık bir sesle, Taehyung ise eli ile alnını avuştururken Yeonjun'a baktı ikisinin kavga etme fikri yüzünden olsa gerek Yeonjun'un gözlerinden korku akıyordu.
Taehyung alnını avuşturmayı bitirerek eli ile Yeonjun'un elini tuttu ve "Bilmiyorum Jun, ama bir şekilde onları kavga etmelerini engelleyeceğiz. Bir şekilde.." dedi güven verir bir şekilde gülerek.
Yeonjun ise başını kısa bir şekilde salladı.
"Ama nasıl hyung?" diye sordu kısık sesi ile. "Onu bilmiyorum Junnie.." dedi Taehyung "Neyse şimdi bunları konuşmayalım tamam mı?" diye de ekledi.
\/\/\/
Taehyung ve Yeonjun'un kahkahaları tüm bahçeyi doldurmuştu ve herkese neşe saçıyordu. "Bensiz mi eğleniyorsunuz yoksa?" dedi Jungkook sevgilisinin boynunu öperken.
"Emin ol sensiz eğlenebilirler ama bensiz eğlenemezler onlar." dedi soğuk bir sesle Jimin. "Jimin hyung!" dedi Yeonjun hafif yüksek bir sesle.
Jimin, Yeonjun'a baktı; kaşlarını hafifçe çatarak ve başını hafifçe iki tarafa sallayarak.
"Jimin, bugün seninle kavga etmeyeceğim. Hiç havamda değilim." dedi Jungkook soğuk bakışlı gözleri ve soğuk sesi ile.
"Ay tüh çok üzüldüm bak! Çünkü ben 'bugün Jungkook benimle kavga etsin' diye dua ediyordum çünkü."
Jungkook tam cevap vereceği sırada Taehyung cevap vermişti. "Jimin, Jungkook bugün kavga etmeyin Yeonjun ile derse gireceğiz ve siz tek başınıza kalıyorsunuz o yüzden sadece bugünlük kavga etmeyin. Olur mu?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychopath
Fanfiction"Ve en sonunda Yeonjun için Soobin bir yabancı, Soobin için Yeonjun ise hâlâ sevdiği kişi olarak kaldı." |Angst |Tamamlandı