6- Geçmiş/2

105 11 44
                                    

Taehyun ve Kai, Yeonjun hyunglarında kalıyorlardı çünkü okullarına en yakın yerdi.

Kapıyı çalıcakları sırada kapının zaten açık olduğunu gördüler ve sesler duydular. Ağlama ve vurma sesleri..

"Kai..noluyor?"

"Bilmiyorum Taehyun.."

Taehyun hemen içeri koştu ve gördüğü karşısında dona kaldı Kai de arkasından geliyordu.

"Hey! Ne yapıyorsun sen?!" dedi Kai sinirle ve Soobin'i tuttuğu gibi çekti Taehyun da Yeonjun'un yanına gitti ve kaldırıp arkasına aldı.

"Iy burası içki kokuyor." dedi Kai yüzünü eksitip "Sırası değil Kai!"

"Ve sen..sen nasıl Yeonjun hyung'a vurursun ya?! Aklını mı yetirdin?" diye de ekledi Taehyun sinirle.

"Şimdi ne yapacağız biliyor musun? Seni polislere teslim ediceğiz." dedi Kai Soobin'i dışarı ittirerek.

"Heyy!"

"Sus be!"

Kai ve Soobin dışarı çıkınca Taehyun "Hyung..iyi misin diye sormayacağım çünkü değilsin..Gel otur şuraya ben hemen geleceğim."

Yeonjun ise şoktan konuşamıyordu sadece başını sallamakla yetindi.

Taehyun hemen ilk yardım çantasının yanına gitti aldığı gibide hyung'unun yanına koştu. "Geldim! Geldim!"

Yeonjun'un yanına oturup çantayı açtı ve gerekli malzemeleri aldı "Hyung..acıtabilir.."

"Ov.."

\/\/\/

"Yeonjun!" dedi Taehyung endişeyle Jungkook da arkasından geliyordu.

"Neden beni çağırmadınız ki? Ben ona haddini bildirirdim." dedi Jungkook gömleğinin kollarını düzelterek.

"Hyung..Yeonjun hyung berbat haldeydi aklımıza nasıl gelsin?"

"Doğru.." dedi Jungkook otururken, Taehyung ise Yeonjun'un yüzünü elleri arasına almıştı "Çok korktum.. Kai arayıp söyleyince nasıl geleceğimizi şaşırdık.."

"Yeonjun'u bu evden çıkarmalıyız. Artık burası Yeonjun için güvenli değil." dedi Jungkook telefonunu çıkarırken "Evet, Jungkook hyung doğru söylüyor. Güvenli bir yer lazım bize.." dedi Taehyun "H-hyung.. korkuyorum.." dedi Yeonjun Taehyung'a daha da yaklaşarak.

"Shh hyung'un burda..kimse sana bir şey yapamaz. İzin vermem, vermeyiz."

"Bence Yeonjun hyung'u biraz ailesinin yanına götürmeliyiz." dedi Kai, "Amerika'ya mı?" diye sordu Taehyun.

Kai de başını salladı "Olmaz. O şahıs ailesinin Amerika'ya gittiğini biliyor. Yeonjun'u burda bulmaz ise ailesinin yanına gittiğini anlar." dedi Taehyung.

"Zaten tatildeyiz o yüzden hep birlikte Busan'a ya da Daegu'ya gidelim hm?" diye de ekledi.

"B-bana bir kardeşi olduğunu v-ve Daegu'da doğduğunu tatilde oraya gittiğinden b-bahsetmişti.." dedi Yeonjun zorlukla.

"O zaman Busan?" diye sordu Jungkook

"Busan!" dedi Yeonjun hariç herkes.

\/\/\/

2 Ocak 2022

Herkes bavulları hazır bir şekilde havaalanında uçağın kalkma saatini bekliyordu. ''Kookie..'' diye seslendi Taehyung ''Sence bu Yeonjun'a iyi gelir mi? Yani yaşadığı şeyler ağır..çok ağır. Demin uykusunda sayıklıyordu 'Dur! Yapma! Lütfen..' diye, ben onun için endişeleniyorum..'' dedi eli Yeonjun'un omzundayken. Jungkook ise derin bir nefes verip ''Öyle umuyorum..Jimin geliyor mu?''

Psychopath Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin