18-BeyOnd

50 6 14
                                    

18.bölüm
BeyOnd

Yeonjun
Soobinden sadece nefret ediyordum. Yüzüne baktığımda yaptıklarını hatırlıyordum, pislik herif.

Sikik.

"Tabi ki, çocukluğunun hayalini gerçekleştirmeyi istersin nede olsa,"

"Diyecek bir şey bulamıyorsun değil mi?"

"Evet.." sessizce söylediği şeye alayla gülmüştüm, karşımda Soobin yerine başka biri oturuyordu sanki. Kestiremiyordum Soobin'i.

Sahi ne zaman kestirmiştim ki?

Her zaman kaplı bir kutuydu o, asla hiç kimseye açılmayan bir kutu, psikopat bir kutu.

Ben, Choi Yeonjun, Choi Soobin'den nefret ediyordum. Hemde ölümüne nefret ediyordum.

\/\/\/\/\/

Felix

9 defa, tamı tamına 9 defa Yeonjun'u aramış ve ulaşamamıştım. En sonunda ise ne olur ne olmaz diye konumuna bakabildiğim uygulamadan nerde olduğuna bakmıştım.

Şuan da ise oraya doğru gidiyordum.

Bunu duyan biri benim bir sapık veya ona benzer bir şey sanabilirdi ama ben sadece yakın arkadaşımı korumak istiyordum.

O kazanın tekrar olmasını istemiyordum, onu korumak için her şeyi yapardım.

Sonunda Han Nehrine geldiğimde arabadan çıkıp, arabayı kilitleyip çardaklara doğru yürümeye başlamıştım, en sonunda ise yeni maviye boyanmış saçlar kadrajıma giriş yapmıştı. 

Aha bulmuştum!

Adımlarımı hızlandırmıştım ama sonra Soobin'inde orda olduğunu görmüştüm, adımlarım gitgide yavaşlamıştı bir yere saklanmış -yani tam olarak saklanma değil- konuşmalarına kulak misafiri olmaya başlamıştım.

"Peki, Felix?"

Bana noldu amk?

"Ne olmuş Felix'e?"

Yeonjun, içimi okuduğun için teşekkürlerimi iletiyorum sana.

"Ona da anlatacak mısın?"

Neyi neyi?

"Hafızanı sözde kaybettiğini?"

Ha-

"Uygun bir zamanda anlatacağım zaten."

Noluyo amk biri bana anlatsın pls.

"Neyse, ben gidiyorum. Görüşmemek üzere,"

Beynim yandı aq, normal mi?

\/\/\/

Soobin

"Neyse, ben gidiyorum. Görüşmemek üzere,"

Dediği gibi gitmişti, eskiden yaptığım mallıkları bir de ondan duymak..çok kötüydü.

Mal Soobin, gerizekalı aferin aferin bir alkış Soobin'e(!)

Neden öyle davranmdım ben mal mıyım?

Gelen bildirimle gruptan geldiğini sanıyordum ama Felix'ten gelmişti, ne diyecek ki şimdi?

Lixlix

Lixlix
Soo
bak buraya
acil

Siz
noldu

Yeonjun'la ne konuştunuz
anlat bana acilen

Psychopath Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin