13- "Loser=Lover."

66 6 17
                                    

Yeonjun, Soobin'in sesli mesajından sonra ne yapacağını bilmiyordu. Soobin onla kaçmasını mı istiyordu?

"Ama neden?.." diye mırıldandı kendi kendine ya da sadece şarkı mı söylüyordu? O zaman neden Yeonjun'a bunun sesli mesajını atmıştı? "Aklım karmakarışık.."

"Kafamda deli sorular diyorsun yani?" dedi Felix, Yeonjun "Ne zaman geldin sen?" diye sordu, harbi Felix ne zaman gelmişti?

"Daha yeni geldim ve neler olmuş nelerr neden söylemedin ki??"

"Ne olmuş?"

"Taehyun sevgili yapmış kendine ay sonundaa!"

"Evet hatta sevgilisi Beomgyu,"

"Beomgyu..hangisiydi?"

"Soobin'in kardeşi."

Felix duyduğu isimle donmuştu, 'Aman be eğer Taehyun mutluysa ve ona güveniyosa karışamam,' diye düşündü.

"Taehyun bile sevgili yaptıysa bu dünya bize neler yapmaz Jun'um." demişti dramatik bir şekilde.

"Hyunjin 2 olmaya mı çalışıyon Lix?"

"Maybe yes maybe no. Şıklarım neler?"

"Yes or yes." dedi Yeonjun 'yes or yes' hareketiyle Felix ise gülmüş ve "C) Hayır diyorum."

"Öyle bişi yok."

"Var ben ekledim."

"Yio."

"Evet."

"Aman neyse senin kafanda ne tür deli sorular var?"

"Bu kafamı karıştırdı.." dedi Yeonjun sesli mesajı göstererek Felix ise 'açabilir miyim?' diye fısıltıyla sordu Yeonjun kafasını salladığında ise sesli mesajı açtı.

"İki ihtimal var, ya senin onla kaçmanı istiyo yada öylesine şarkıyı söyledi, eğer ikinci ihtimalse neden bu kadar hissederek söyledi? Kafanda deli sorular olması normal valla."

Felix çenesine koyduğu eliyle konuşurken Yeonjun ise Felix'in dediği şeye göre yüz ifadesini değiştiriyordu.

"Kendimi matematik sorusu çözüyomuş gibi hissetmem normal mi?" diye sordu Felix sıkıntıyka iç çekerken, "Normal," dedi Yeonjun gülerek.

"İyi bari,"

'Soobin neden bu kadar karmaşıksın?'

\/\/\/\/

"Hyunie!" dedi Beomgyu neşeyle Taehyun duyduğu sesle gülerek başını sesin geldiği yöne çevirmişti "Nasılsın bakalım?"

"Seni gördüm iyi oldum sen nasılsın? Hyuka nerde bu arada?"

"İyi gibi, Hyuka nerde bilmiyorum..onun için endişelendim.. Bir şey olmamıştır dimi? Belki hasta olmuştur.."

"Sakin Tae, belki hastadır ona bir şey olmaz merak etme."

İkilinin konuşması derinleşirken Hyuka uzaktan görülmüştü, Beomgyu ve Hyuka tek bir şey düşünüyordu.

'I'm a loser..'

'I'm a lover..'

\/\/\/\/\/

Soobin ise attığı sesli mesaja Yeonjun'dan bir cevap bekliyordu, dinlemişti onu biliyordu ama cevabını çok merak ediyordu.

Nerdeyse Yeonjun'a kendisiyle kaçmasını söylemişti, neden yaptığını kendi de bilmiyordu sadece bunu yapmak ona doğru gelmişti.

"Soobin neden öyle bi an ki cesaretle öyle yaptın ki?" dedi tuvalette ki aynaya bakarak kendini tokatlarken, en sonunda canı acımış olmalı ki durmuştu.

Psychopath Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin