7- "Özür dilerim."

115 11 47
                                    

Beomgyu gerçekten abisinin ve adını yeni öğrendiği eski sevgilisinin ayrıldığını çok merak ediyordu. Abisi bahseder miydi?

'Hayır, hayır ona sormak yok. Almayayım ben, bir kere denedim ama hayır aynısının olmasını istemiyorum.' diye düşündü Beomgyu, o zaman kime sormalıydı?

O anda aklına gelen kişiler kara kara düşünmekten kurtuldu "Doğru ya! Taehyun ve Kai bahsedebilir!" dedi kendi kendine parmağını şıklatırken.

Hemen hazırladığı çantayı ve 'Run Bts' şarkısını açtığı telefonunu aldı ve evden çıktı. Heyecanlıydı.

Ama neden onu bilmiyordu.

'Run, bulletproof, run, yeah,
you gotta run (Run, yeah)
Run, bulletproof, run (okay,
okay, let's go)'

Okula yaklaştıkça daha da hızlanıyordu Beomgyu hem abisinin neden ona böyle davrandığını hemde ayrılma sebeplerini öğrenecekti.

\/\/\/

Taehyun ve Kai'yi gördüğünde onlara doğru koşmaya başladı yaklaştıkça da hızını azaltıyordu.

"Hey! G-günaydın." dedi Beomgyu nefes nefese kalmıştı Taehyun ise "Gyu günaydın. Otur şuraya ve nefeslerin düzene girince ne olduğunu anlat." dedi sakince, Beomgyu başını sallayıp oturduğunda nefeslerini düzene sokmaya çalışıyordu.

En sonunda nefesini düzene soktuğunda "Ben bir şeyi merak ediyorum..ama nasıl başlayacağım hakkında en ufak fikrim bile yok." diye söze başladı.

"Ben dün sizin Instagram hesaplarınıza bakıyordum ve tanıdıklarınıza bir kişiyi gördüm 'yawnzzn' diye bir hesap, yüzü bir yerden tanıdık geliyordu.." Beomgyu cümlesine nasıl devam edeceğini bilmiyordu. Ne diyebilirdi?

Abimin onun fotoğrafları ile dolmuş bir odaya sahip olduğunu ve o odadan hiç çıkmadığını birgün ise tesadüfen girdiğini mi diyecekti?

"Ne?!" dedi Taehyun ve Kai duyduğu şey ile Beomgyu ise şaşırmış bir şekilde yüzlerine bakıyordu "Ne ne?"

"Abinin, Yeonjun hyung'un fotoğrafları ile dolu bir odası mı var..?" diye sordu Kai, Beomgyu ise gözlerini olabildiğince açmıştı.

Onları düşünmemiş miydi? Yoksa sesli mi düşünmüştü?

'Aptal Beom..' diye düşündü eli ile alnına vurarak "Bakın gerçekten yani- ah! Durumu nasıl toparlayanilirim ki? Arkadaşlığımız bozulmaz umarım.."

"Eyy saçmalama. Onları abin yapmıştı sen değil. Yani senin bir suçun yok ve sırf bu yüzden arkadaşlığımızı bozucağımızı düşünüyorsan..saçmalama lütfen asla bozulmaz." dedi Kai elini Beomgyu'nun omzuna atıp.

"Yani bana onların arasında ne olduğunu söyleyebilir misiniz?"
"Eğer söylemek istemezseniz anlarım.." dedi Beomgyu mahçup bir şekilde başını yere bakacak şekilde konumlandırdıktan sonra.

Taehyun ise Kai'ye "Sence anlatmalı mıyız?" diye fısıldadı Kai ise "Bence evet onunda bilme hakkı." diye fısıldadı.

"Peki o zaman anlatalım."
Beomgyu ise Taehyun'un bu sözleri karşısında başını hızla kaldırmıştı.

"O zamanlar..biz Kai ile Yeonjun hyung da kalıyorduk, okulumuza en yakın yer olduğu için. O zamanda senin abinle yani bizim deyişimiz ile ex ikinci tavşan ile sevgiliydi, son zamanlarda ilişkileri çok kötü gidiyordu. Nerdeyse her gün ex ikinci tavşan'ın kısıtlaması yüzünden kavga ediyorlardı. Bu arada ex ikinci tavşan demek çok uzun ya..Kai istersen sen devam et."

"Abin o zamanlar hyung'u çok kısıtlıyordu ve bunların hepsi kıskançlığı yüzündendi. Yeonjun hyung onla ilk sevgili olduklarını söylediğinde Taehyung, Jungkook ve Jimin hyung çok endişelenmişti çünkü abin o zamanlar sinir krizleri ve kavgaları ile biliniyordu. Endişelenmeleri çok normaldi ama Yeonjun hyung 'sinir krizlerini birlikte atlatacağız ve ilerde çok mutlu bir hayat süreceğiz Soo ben inanıyorum' diyordu." dedi Kai ve nefes almak için ve düşünmek için durdu.

Psychopath Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin