1

5.6K 172 71
                                    

სახლში ვიყავი და ტელეფონს ვუყურებდი. გვერდით იუნა მომიჯდა და ლუდი გამომიწოდა.
-დალიე და თან რაღაც უნდა გითხრა- ეშმაკურად ჩაიცინა
-ოჰოო..და რა ხდება?-ვკითხე და ლუდი მოვსვი
-მოკლედ ვიცი რომ ასეთი რაღაცეები არ მოგწონს-თვალები გადაატრლიალა-მაგრამ ვხდები რომ ისევ გენატრება ის ნაბიჭვარი,იმისდა მიუხედავად რაც გაგიკეთა.
ჩემს შეყვარებულზე ამბობდა... ნუ უკვე ყოფილზე. ნიკი ჩემი შეყვარებული იყო ორი წელი. წინა თვეში გავშორდი რადგან მიღალატა და ამის გამო ცუდად ვიყავი. იუნა როგორც ჩემი საუკეთესო მეგობარი გვერდში მედგა და ყოველთვის ცდილობდა ვინმე აცალი ენახა ჩემთვის, ვიცოდი ჩემთვის ყველაფერს გააკეთებდა თუმცა ამას არ მოველოდი!
-შორიდან ნუ უვლი პირდაპირ თვქი- ვუთხარი მეც.
-მაცადე,,.ხოდა ვიგიქრე რომ ახალი ბიჭი გჭირდებოდა.-წარბები აწია. ეს მეც მინდოდა. ძალიან მინდოდა ვინმესთან ერთი ღამე მაინც გამეტარებინა ეომ ის იდიოტი დამევიწყებინა.
-მერე?-მეც წარბი ავუწოე და რომ მიხვდა დამაინტერესა შეხალისებულმა მომიბრუნდა
-ერთი საიტი ვიპოვე....-ტელეფონი ამოიღო და გახსნა-აქ რომელი ბიჭიც მოგეწონება მიწერ და შეგიძლია ურთიერთობაც წამოიწყო-ჩამიღიმა
-რა სისულელე-გავაგრძელე მე- რატომ უნდა გავიცნო ვინმე ინტერნეტით. თან ყველაზე გარყვნილ საიტზე! ერთი თვე გავიდა მხოლოდ დაშორებიდან...გამოჩნდება თავის დროზე ვინმე- მემგონი ჩემს თავს უფრო ვაწყნარებდი.
-ოოო კარგი...რა გაერთობი მაინც... აი ეს ნახე-ტელეფონი მომიბრუნა-ვითომ ამ ბიჭს რას უწუნებ?
-არ მინდა!
-კარგი ეს ნახე..ახალგაზრდა,მდიდარი.. დაოჯახებული..?-ბოლო სიტყვაზე ტელეფონს დააკვირდა-ეს ხალხი კდიე რამ გადარია-ჩაილაპარაკა და გაეცინა. მეც ავყევი.
-კარგი მომეცი ტელეფონი-ცელიდან გამოვართვი
-არა მოიცა მხოლოდ ერთი თითი დააჭორე და მოგწერენ..აი ეს ნახე-ტელეფონი გამომართვა
-არაა არ მინდა მასე მომეცი-ისევ ტელეფონის წართმევას ვცდილობდი როცა რაღაცის ხმა გავიგეთ.
{ Jeon Jungkook followed you back }
- ბედი მაქო შენ უნდა თქვა- გამიღიმა იუნამ
-მოგკლავ...ნამდვილად მოგკლავ-დავუყვირე
-კარგი ხო ნუ პანიკიორობ ბიჭია რა...მოდი სურათები ვნახოთ.
-გააფრინე? შემთხვევით დავაფოლოვეთ. ისიც მაინდამაინც ამ დროს შემოვიდა- დავიწუწუნე მეც.
-კარგი რა.. მიდი მის გვერდზე გადადი და სურათები ვნახოთ.
-იუნა შეგახსენებ... ყველაზე გარყვნილ საიტზე შემომიყვანე სადაც სექსის პარნიორებს ეძებენ,შენს გამო ვიღაცა გამოვიწერე და მანაც დანთანხმდა. აცლა გინდა რომ მის გვერდზე შევიდე და გოტოები დავათვალიერო, და რომ მომწეროს რა ვქნა?-ბოლოს დავიყვირე
-გეხვეწები ნუ ფორიაქობ. უბრალოდ ფოტოები ვნახოთ...
ტელეფონი გამომართვა და მის გვერდზე გადავიდა....

🔞გარყვნილი პარტნიორიWhere stories live. Discover now