12

1.5K 84 20
                                    

(ჯეონქუქი)

-ადექიი!!-ოთახში ჯინი შემოვარდა

-რას დამჩხავი ამ დილა უთენია-წამოვდექი და გავიზმორე(??რა ზმნაა😂ნუ ხო მიხვდით)

-ადექი სიუპრიზია

-რა სიუპრიზი

-აეგდე ვაახ-დაიწუწუნა და მაისურში ხელი ჩამავლო.

ამაყენა და ოთახიდან გავედით. კიბეებზე ჩავდიოდი როდესაც ნატალი დავინახე. ატუზული იდგა და მელოდებოდა,თან ძალიან ფართოდ და საყვარლად იღიმოდა. ლოყაზე ნაჩხვლეტებიც კი გაუჩნა. ეს აქამდე როგორ ვერ შევამჩნიე. მივაშტერდი და მისი მიმართულებით გავიქეცი. გზად გამახსენდა რაც გავუკეთე გუშინ და გავჩერდი. ჯინისჯენ მივტრიალდი. ვიცი მიხვდა და ისეთი მზერა აიკრა პირდაპირ მეუბნებოდა ,,მე გაბრთხილებდი!"

სამაგიეროდ ნატალი წამოვიდა ჩემსკენ და ძლიერად ჩამეხუტა. მომნატრებია მისი სურნელი,მისი თბილი სხეული,მისი ლამაზი სახე,საშინლად მომნატრებია. წელზე ხელები მოვხვიე და ასე უსიტყვოდ, უბრალოდ ვიდექით და ერთმანეთს ვეხუტებოდით. ცხვირი თავზე დავადე და ხარბად ვისუნთქავდი მისი თმის სურნელს.
მისი მრცხვენოდა,ძალიან მრცხვენოდა. გოგო, რომელიც მიყვარდა ორი დღით იყო წასული და ცდუნებას მაშინვე ავყევი.

-ძალიან მომენატრე-მითხრა მან

-მეც ძალიან მომენარე...პატარავ...ძალიან ძალიან-უფრო მაგრად ჩავიკარი. მიუხედავად იმისა რომ სინდისი მქენჯნიდა. ძალიან მაგრად მოვეხვიე.

-ტენდერი მოვიგე-მითხრა გახარებული ხმით

-ვაუვ...გილოცავთ ლედი-ჯიმინი შემოვიდა

-ასე გაააგრძელე-გადაეხვია იუნგიც

-აბა რას შვებოდით? ჯეონქუქს ხომ მიმიხედეთ?-ჩაიცინა მან

ყველამ მე გამომხედა. ზოგს გაბრაზებული სახე ქონდა. ზოგს ეცინებოდა. ზოგიც კი ჩემთან ერთად მაგინებდა მე.

-კიი...როგორ არა...მთელი დღე იჯდა თავის კაბინეტში და მუშაობდა-თქვა თეჰიონმა და ტახტზე ჩამოჯდა.

🔞გარყვნილი პარტნიორიWhere stories live. Discover now