part 34

1.8K 124 5
                                    

Believe it or not (part 34)

.....အင်း ခင်ဗျားပြောတဲ့ အတိုင်းဆိုရင်တော့ ခင်ဗျားကို ခြောက်လန့်နေတာ မကျွတ်လွတ်သေးတဲ့ ဝိညာဉ် တစ်ခုပဲ....သေချာသွားအောင် ကျုပ် အိမ်ကို လိုက်ကြည်ပေးပါမယ်

......ကောင်းတာပေါ့....ကျေးဇူးပဲ ဒါရိုက်တာကျိုး ကျုပ်အပူတွေလျှော့သွားရင် ကျုပ်တို့company ဘတ် အာရုံစိုက်လာနိုင်မှာပါ....

......ကျွန်တော်ကလည်း ဦးရှိန်အဆင်ပြေအောင် ဆရာနဲ့ ချိတ်ပေးတဲ့ သဘောပါပဲ.....

.......ကဲ ဒါဆို ကျုပ် ဘယ်နေ့ ရှောင်းအိမ်တော်ကို လာခဲ့ရမလဲ....

....အင်း ဒီအပတ် စနေနေ့လောက်ဆိုရင်ရော

.... အင်းအဲ့နေ ကျုပ်အားတယ် လာခဲ့ပေးမယ်....

.....ကောင်းပါပြီ ဒီကိစ္စ သာ အမြစ်ဖျက်အောင်လုပ်ပေးပါ ကျုပ် ဆရာကို ထိုက်ထိုင်တန်တန် ပေးပါမယ်....

....ရပါတယ်ဗျာ......ဒါရိုက်တာကျိုး ကိစ္စ လေးကို ကျုပ်က လုပ်ပေးထားတာရော့ ဒီစာအိတ်ကိုယူလိုက်....ဒီထဲ မှာ ဒါရိုက်တာကျိုး လုပ်ရမယ့်အရာတွေပါတယ်.....ပြီးတော့ ခင်ဗျား လိုမယ့်အရာတွေရောပေါ့....တစ်ခုတော့ သတိပေးလိုက်မယ်နော် ပါးစပ်ကို မဖွင့်ပါနဲ့ ဖွင့်ရင် ဒါရိုက်တာကျိုး နေချင်းညချင်းတမလွန်ပြောင်းသွားနိုင်တယ် ဆိုတာ မမေ့ပါနဲ့....

......စိတ်...စိတ်ချပါ

......ဆရာ အစီအရင်က ကြမ်းလှချည်လား ဆရာ

......အွန်း လိုအပ်ရင် လိုအပ်သလိုပေါ့....ကဲ့ဘာပြောစရာရှိသေးလဲ

......မရှိတော့ပါဘူး

......ကဲ့ဒါဆို ကျုပ်လည်း လုပ်စရာ တွေ ရှိသေးလို့ ဂရုစိုက်ပြန်ကြပါ.....

......ဟုက်ကဲ့ပါ....

.....သြော်ဒါနဲ့ ရှိန် မင်းရဲ့နောက်ကို ဂရုစိုက်နော်....ဒါရိုက်တာကျိုးကလည်း ဘာကိုလုပ်လုပ် မျက်နှာ ထောက်နေရင် အလုပ်မပြီးဆို တာ သိထားနော်....ကဲကဲ... သွားကြတော့....

ရှောင်ကျန့် Company မှ အစည်းဝေး လုပ်ပြီးထွက်လာတော့ ရိပေါကို သူအခန်းထဲ မှာ စောင့်နေခိုင်းပေမယ့်မရှိတာမို့.....

Believe it or not Zhanyi (zsww)(completed)Where stories live. Discover now