part 3

2.2K 168 6
                                    

Believe it or not (part 3)

ရှောင်ကျန့် ညမအိပ့်ခင် laptop တစ်လုံးနဲ့ အလုပ်ရူပ်နေတယ်....ခဏကြာတော့ သူ့သူငယ်ချင်းဆီဖုန်းဆက်လိုက်တယ်....

.....ဟယ်လို  ဖုန်းလန်

....​ရှောင်ကျန် ငါလည်းခဏနေရင် မင်းဆီ ဖုန်းဆက်တော့မလို့......

......အကြောင်းထူးရှိသေးလား

....ရှိတယ်တာပေါ့ကွ....ငါခဏရင် မင်းဆီ mail ပို့ပေးလိုက်မယ် မင်းကြည်ကြည်လိုက်....ကျန်တဲ့ကိစ္စ အသေးစိတ်ကိုတော့ ငါမင်းနဲ့ နှစ်ယောက်တည်းတွေမှ ပြောတော့မယ်....

......ရန်းချီ ရော

....အေးငါတို့ မနက်ဖြန်တွေဖို့ပြောထားတယ်....မင်းရော လာနိုင်တယ်မလား

.....အင်း ငါလာခဲ့မယ်....company ဘတ်က ဒါရိုက်တာ ကျိုးက အမုန်းမွှေနေတော့ ငါသတိထားစောင့်ကြည်နေရတယ်....အခုလည်း စာရင်းတွေမှားနေတယ်....ကျူးလုံကို စစ်ခိုင်းထားရတယ်...

....အေးကွာ ဒင်းက မင်းကို အရင်လိုမဟုတ်တော့ဘူး ထင်နေလားမှ မသိတာ....

.....ထားပါကွာ...အဲ့ဒါကလည်း ငါဘာလို့ လုပ်နေရလဲ မင်းတို့သိတာပဲ....ကျန်တာနောက်တွေမှ ပြောကြတာပေါ့....

......ok လေ...ဒါနဲ့  ငရှင်း ပြန်ရောက်နေပြီတဲ့ တစ်ရက်တော့ သူငယ်ချင်းလေးယောက် ဆုံကြရအောင်ကွာ....

.....အေးပါကွာ ဒါဆို ဒါပဲ ငါဆီ Mail ပို့ဖို့မမေ့နဲ့

....အေးငါပို့လိုက်မယ်

ရှောင်ကျန့် ဖုန်းချပြီး ဖုန်းလန် ပို့တဲ့ mail တွေကို စစ်ကြည်သည်....attached တွဲ ထားတဲ့ media ပုံကို ဖွင့်ကြည်လိုက်တော့....

မူန်ဝါးဝါး အဖြူအမည် ပုံတစ်ခု အဲ့ပုံထဲ မှာ ကားတစ်က လမ်းဘေးတစ်နေရာမှ အထက်အောက် ပြောင်းပြန်လှန် အနေအထားနဲ့ ပိန်လိန် ပြီး ထို ကားရဲ့ မလှမ်းမကမ်းမှာ ရပ်ထားတဲ့ ကွန်တိန်နာကားတစ်စီး.......နောက်ပုံကို တစ်ခု ဆက်ကြည်တော့ ထိုကွန်တိန်နာက လူကဆင်းလာတဲ့ပုံ....နောက်ဆက်ကြည်တော့...ထိုလူက ဖုန်းဆက်နေတဲ့ ပုံ...ထိုနောက် ထိုမှောက်နေတဲ့ ကားနား ရောက်လာတဲ့ ကားအနတ်တစ်စီး နောက်တော့ ထို ကားအနတ်ထဲက လူက ဆင်းလာပြီး ကွန်တိန်နာ ကားသမားနဲ့ စကားပြောကာ...ထို ကားသမားကို အထုတ်တစ်ထုပ်လှမ်းပေးနေသည်ပုံ....နောက်တော့ ထိုကားအနတ်နဲ့လူထွက်သွားသည်ပုံ....နောက်တော့ ရဲကားများရောက်လာကာ ထိုကွန်တိန်နာကားသမားနဲ့ စကားပြောနေသည့်ပုံတွေ...

Believe it or not Zhanyi (zsww)(completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang