part 7

1.9K 140 17
                                    

Believe it or not (part 7)

ရှောင်ကျန့်စာရင်းလုပ်နေတုန်း သူ့ရုံးခန်းက ဧည့်သည်တွေ့ ဆိုဖာမှာ ငြိမ်သက်နေသော သူနာပြုဝမ် အနားကို wheel chair နဲ့  တဖြည်းဖြည်း အနားကပ်ကြည့်တော့ ဒင်းလေးက အိပ့်ငိုက်နေတာ....ရှောင်ကျန့် ခေါင်းလေး တစ်ချက် ဆက်ခနဲ့ ညိမ်းကျမလို သွားတဲ့ ရိပေါကြောင့် လက်ကလေး.နဲ့ အသာထိန်းပေးဖို့လုပ်တုံး အိပ့်ချင် မူးတူးနဲ့သူ ထိုင်ခုံကို လှမ်းကြည်ကာသူမရှိမှန်းသိသွားတော့ ဆိုဖာပေါ် ဘေးတိုက်အနေထားနဲ့ လှဲချကာပြန် အိပ့်လေတယ်...

.ရှောင်ကျန့် ရိပေါအိပ့်နေတဲ့ ဆိုဖာနဲ့ မျက်နှာ ချင်းဆိုင် နေယူကာ.အိပ့်ပျော်နေတဲ့ ရိပေါကို ငေးကြည်မိတယ်...... နီထွေးနေတဲ့ နူတ်ခမ်းသားလေးတွေဆီက အကြည်မခွာ နိုင်အောင် ဖြစ်နေသူကလည်း ရှောင်ကျန့်ပဲ...

....အိစက်် နူးညံတယ် နွေးထွေးတယ်....တစ်ခါ လေးထိကပ်ဖူးယုံနဲ့ စွဲလန်းစေတယ်....မူးယစ်ဆေး လိုပဲ သူနာပြုဝမ်ရဲ့ နူတ်ခမ်း တွေက တစ်ခါတည်း နဲ့ လူကို အမြင့်ဆုံး စိတ်ခံစားမူဆီ ခေါ်ဆောင်သွားတယ်.....အမှန်တိုင်း ဝန်ခံရလျှင် ရှောင်ကျန့် ထိုခံစားမူကို ကြိုက်သည် သို့သော် ထိုခံစားမူက သူနာပြု ဝမ်နဲ့ မှာ ဖြစ်လာတာမို့ ခတ်ပြန်သည်....

...ဒေါက်...ဒေါက်..

....ဝင်ခဲ့ပါ....

....ဆရာ...ဆရာရှာခိုင်းတဲ့

...ရှူး.....တိုးတိုး....

အခန်းထဲ ဝင်လာတဲ့ ကျူံးလန်ကို အသံ တိုးတိုးပြောဖို့ ပြောကာ...အလုပ်စားပွဲ ဆီ အရင် wheel chair နဲ့ သွားလိုက်တယ်....

.....ပြောဘာထူးလဲ

.....ဆရာ ဒီတစ်ခါ ငွေကွာဟမူက စီမံ မန်နေဂျာနဲ့ ရော....ပြခန်းဒါရိုက်တာ ချူ နဲ့ ရော ပတ်သတ်နေပြန်ပါတယ်

.....အင်း သူတို့က ဒါရိုက်တာ ကျိုး ရဲ့ လက်ဆွဲတွေပဲ ပတ်သတ်နေတာ မဆန်းပါဘူး.....ပြီးတော့ ပြခန်းနဲ့ ပတ်သတ်တဲ့ ရန်ပုံငွေ စာရင်း အခုထိ ဒါရိုက်တာ ချူက မအပ်သေးဘူး.....အဲ့ စာရင်းအမှန်ရဖို့ အတွင်းလူထည့်လိုက်တော့

....ဟုက်ကဲ့ပါ

....နောက်တစ်ခု....ဦးရှိန် ရော အခုတလော ဘာတွေ လုပ်နေလဲ အစီရင်ခံစာ တင်ထားသေးလဲ

Believe it or not Zhanyi (zsww)(completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora