Kahvaltı etmek için masaya oturduklarında Sasuke hemen onigirileri yemeye başlamıştı. Naruto bu haline gülümsedi. "Sasuke yavaş ye, boğazında kalacak. "Sasuke ağzındakileri yutup Naruto'ya döndü "Bana kolay kolay bir şey olmaz. Hem bunlar çok lezzetli ve onları yemezsem üzülürler!"
"Yinede yavaş ye. " dedi Naruto çocuğun bu neşesine gülümseyerek. Sasuke onu pek umursamamış gibiydi çünkü hızlı hızlı yemeye devam ediyordu. Naruto gülümsemeyi kesmeden yemeğini yemeye geri döndü. Sasuke'nin onu dinleyeceği yoktu anlaşılan. Yine de ara sıra Sasuke'nin şirin haline bakmadan edemiyordu.
Sasuke ağzına son onigiriye de attıktan sonra heyecanlı bir şekilde oturduğu yerde tepinmeye başladı. "Hadi hadi hadi!"
"Sasuke odana gidip üstünü giyin ve resim malzemelerini kütüphneye taşı, yarım saate resim öğretmenin gelir. " Dedi Naruto lokmasını yuttuktan sonra.
"Tamam baba! " dedi Sasuke odasına koştururken.
"Kahve içer misin?" diye sordu İno.
"İçerim."
İno kahveleri makineye döküp çalıştırdıktan sonra kalçasını tezgaha dayayarak Naruto'ya döndü. "Hala bir seks melezi sayıldığının farkındasın değil mi?"
"Sorumsuz birisi olmadığımı biliyorsun. Öğleden sonra saat 4'te hastanede randevusu var. Ona uygun bastırıcı ilaç olmazsa gerekli her şeyi yaparak üretime başlanılmasını sağlarım."
"İş sadece kızışmadan ibaret değil. Sana baba olarak bağlanması, eş olarak da bağlanabileceği anlamına geliyor. Seks yapmasanız bile sana platonik olarak aşık olabilir."
"Sorumsuz olmadığımı söylemiştim değil mi? Onu melez okuluna yazdıracağım. Şimdilik temel şeyleri öğrensin yeter. Lise zamanında 15 yaşından 18 yaşına kadar okula gidebilir. Tam da aşık olma yaşları."
"Hayır, aşık olma yaşlarındayken sen aptal biz kızıla tutuklu kalmış ve önündeki yılları onunla mahvetmek için planlar kurmaya başlamıştın. Tebrikler, planların gerçekleşti."
Naruto gözlerini devirdiğinde Sasuke aşağı indi "Giyindim!" Dedi kıyafetlerini gösterirken. Naruto'nun şirketinin amblemi olan Uzumaki Sarmallı bir büyük beden tişört ve siyah bir kapri giymişti. İkisi de oldukça büyük geliyordu.
"Benim kıyafetlerimi mi giydin sen bakayım?" Diye sordu Naruto çocuğa kıkırdarken.
Sasuke kollarını birbirine bağladı ve bilmişçe sırıttı. "Bana senden daha çok yakışıyorlar."
"Öyle olsun," dedi Naruto ve kahkaha attı. "Eşyalarını taşıdın mı?"
"Hemen taşıyorum!" Sasuke heyecanla koştu ve gözden kayboldu.
İno kahveler ile Naruto'nun karşısına oturdu. "Gaara'dan ne haber?"
"Dün akşam o uyurken bir şey demeden evden ayrıldım. O zamandan beri konuşmadık. Uyanmıştır herhalde." Telefonunu cebinden çıkardı ve Gaara'dan bir sürü cevapsız arama ve mesaj olduğunu gördü. Telefon sessizde olmalıydı. "Siktir siktir siktir."
Ekranı İno'ya gösterdiğinde İno yargılarcasına göz ucuyla baktı ve gözlerini devirdi. "Dramatik sürtük."
"Kapa çeneni." Naruto sevgilisine kısa bir mesaj atarak müsait olduğu ilk an onunla görüşeceğini yazmıştı.
"Baba her şeyimi kütüphaneye bıraktım! " diye bağırarak içeri girdi Sasuke. Heyecandan ve koşturmaktan hem terlemişti hem de yüzü kızarmıştı.
"Ağır olanlar için neden beni çağırmadın? Bir yerlerini incitebilirdin! Orada çok fazla malzeme vardı!" Naruto'nun endişesi yüzünden Sasuke'nin şaşkınlıktan gözleri büyüdü ve hafifçe yanakları kızardı. "Aklıma gelmedi. Hepsini bir kerede taşımadım zaten. Bölerek taşıdım. Özür dilerim."
"Özür dilenecek bir şey yok Sasuke." Naruto rahatça gülümsedi. O sırada kapı çaldı. Zile bir kaç kez hızlıca basılmış ve kapı da adeta yumruklanmıştı. İno panikle ayağa kalkarken Naruto da endişe içinde hızla kapıya yönelmişti.
"Ben bakacağım!" diyerek hızlanan Sasuke durumu anlayamayarak kapıyı hemen açmıştı. Karşısında belki de bir daha hiç görmek istemediği yüz ile bir sürü polis vardı. Parlak sarıya yakın gözler, kahverengi kıvırcık bukleler, genç ve yakışıklı yüz, kırık olduğu belli olan bir burun ve ince ama biçimli dudaklarla bu kişi her zamanki halindeydi; Yakışıklı bir orospu çocuğu.
Naruto Sasuke'nin arkasına dikildi ve elini çocuğun omuzuna koyarak varlığını belli etti. "Kimsiniz?"
"Ben Andrew Revis. Sasuke'nin gerçek sahibiyim. Melez polislerinin de desteğiyle oğlumu almaya geldim."
Sasuke Naruto'nun elini tuttu ve arkasına saklandı. "Gitmek istemiyorum."
"Bu ne saçmalıktır? Sasuke benim oğlum. Onu kimseye vermeye niyetim yok."
"Üstümdeki suçlamalar kalktı. Benim para vererek sahip olduğum bir şeyi sen bedava alamazsın."
"Sasuke bir canlı. Alınıp satılamaz." Naruto şuan kapıyı yüzlerine kapatmak istiyordu ama yasaların kendi tarafında olmasını istiyorsa sakin davranmalıydı.
"Bende bizzat Himaru Melez Şirketi'nden satın alınma dekontu var. Sende ne var? Kıytırık bir evlat edinme belgesi. Sasuke bana ait ve onu alacağım."
"Zavallı çocuğu taciz etmeden düşünseydin bunları!" Diye adeta burnundan soludu Naruto.
"Sağlık kontrolleri yapıldı mı?" Diye sordu en önde duran Melez Polisi.
"Bugün dörtte randevusu var. Şehirin en iyi Melez hastanesinde."
"#112358 numaralı melezi yakalayın. Sağlık kontrolleri yapılacak ve mahkeme sonucu belirlenen sahibine iade edilecek."
"Bekle! Bunu yapmaya hakkınız yok! O bir suçlu! Sasuke'yi ona veremezsiniz!" Naruto arkadan beline sarılmış titreyen çocuğu hissedebiliyordu ve hem onun için korkuyordu hem de sinirleniyordu.
"Üstündeki asılsız suçlamalar kalktı. Teknik olarak melezi almaya hakkı var. Lütfen zorluk çıkarmayın." Polis sanki tehdit eder gibi elini belindeki silaha götürdü.
"Peki-peki ya Sasuke?! Ona sormayacak mısınız?!" Naruto artık ciddi ciddi panikliyor ve korkuyordu. "Gitmek istemiyor işte!"
"O bir melez. Hem de Arada Kalmış bir melez. Ona bir şey soracak değiliz. O şeylerin düşünebileceğinden bile şüpheliyim."
"Tanrım... Bize bir saat verin. Eşyalarını toparlayacağız." Naruto'nun sözünü duyan Sasuke hıçkırdı ve konuşmadı. Sessiz kaldığında her şeyin daha iyi olacağını biliyor gibiydi.
"On dakika." Dedi Andrew.
"Yarım saatiniz var." Dedi polis memuru. Acele edin.
Naruto tereddütsüz bir şekilde kapıyı suratlarına kapattı ve hemen yere çömeldi. Daha Sasuke'ye sarılmak için kollarını kaldıramadan Sasuke ona sarılmıştı bile.
"Baba," dedi hıçkırarak ve boğazındaki acı düğümün geçmesi için yutkundu. "Beni ona verme! Lütfen!"
"Sana gelmiş geçmiş ve gelecek tüm tanrılar üzerine yemin ediyorum, Sasuke. Seni asla ona vermeyeceğim. Kısa süreliğine hükümetin elinde olacaksın ama mahkemede seni kurtaracağım. Yemin ederim. Sen benim oğlumsun. Başka kimsenin oğlu değilsin."
"Babacığım!" Dedi Sasuke daha çok Naruto'ya sarılarak. Naruto da oğluna sarıldı.
Ya Sasuke'yi Andrew'e vermek zorunda kalırsa?
Kıyamet geliyooooooo
Cunku bolum attim
Hadi eyw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Melez / NaruSasu
FanfictionUzumaki Naruto ünlü Uzumaki İnşaat Şirketi'nin Baş Müdürü'ydü. Ve sadece bir melez evlat edinmek istemişti.