/13\

198 16 19
                                    


Naruto arabayı sürerken sessizliği bozarak cebinden telefonunu çıkardı ve Boruto'ya uzattı. "Babanı arar mısın?"

Sasuke sessiz kalırken Boruto babası Sai'nin numarasını tuşladı ve Naruto'ya uzattı. Naruto telefonu kulağına koyarken bir kaç çalma sonucu telefon açılmıştı. "Hayatım, derse gidiyorum ve şuan araç sürüyorum. Acil mi?" Sesi yüksek olduğundan Sasuke'nin de duyduğuna emindi.

"Evet, Sai. Dersi erteleme şansın var mı? Sana attığım konuma gelmen gerekiyor. Cidden acil."

"Pekala, gelebilirim. Sorun ne?"

"Sasuke," dedi sadece. "Kaçmış. Gelmen gerekiyor."

"Oh," dedi Sai şaşırarak. "Pekala. Geliyorum."

Naruto hemen konumu yolladı ve arabayı sürmeye devam etti. Sasuke ise daha fazla sessiz kalamadı. "Siz..." Ama başka bir şey söyleyemedi.

"Aynen," dedi Naruto kısa cevap vererek. Çünkü sinirliydi. "Ama işler tahmin ettiğin gibi olmadı."

"Arkamdan iş çevirmediğine inanmak istiyorum." Sasuke'nin kırgın sesi ne kadar sinirli olsa bile Naruto'yu üzdü.

"Çevirmedim," dedi yumuşak bir sesle. "Ama bunları Boruto'nun yanında konuşmak istemiyorum."

"Baba... Neler oluyor?" Diye sordu Boruto endişeyle. Tuhaf şeyler döndüğünün farkındaydı ama bilmediği bir sürü yapboz parçası vardı.

"Öğreneceksin, Boo." Dedi Naruto sadece.

---------

Boruto'yu eve bıraktıktan sonra bu sefer başka bir yere gitmeye başlamışlardı. "Nereye gidiyoruz?" Diye sordu Sasuke ön koltuktan. Boruto indikten sonra Naruto ondan ön koltuğa geçmesini istemişti. Bir ara da Sakura'yı arayarak durumu özetlemişti. Sakura da zaten mahkeme olaylarından Sasuke'yle olanları biliyordu ve patronunun ricasını kırmayacaktı. Tabi, bunda Naruto'nun yaptığı makul teklif de etkiliydi.

"Asistanım Sakura'nın yanına. Seni güvende tutabileceğim başka bir yer yok."

"Seninle kalmak istiyorum," dedi Sasuke mızmızlanarak.

Naruto sinirlerine hakim olamayarak tırnaklarını direksiyona geçirdi. "Hayır kurumu değilim Sasuke. İstediğin zaman sana baba olacak, istediğin zaman onu dinlemeden siktir olup gidip gideceğin, istediğin zaman da geri dönüp onunla kalmayı seçeceğin birisi de değilim. Evet, kapım sana açık. Zor durumdasın ve sana yardım edeceğim. Senin yerinde kim olsa böyle yapardım."

Kırıcı mıydı? Evet.

Kendisi kırılmış mıydı? Evet.

Sasuke Andrew'e kanmış, kafasında kurduğu düşüncelerle Naruto'nun tüm planlarını alt üst etmişti. Şuan yaptığı şey bir suçtu. Normalde sevgilisi ve oğlu için asla bu suçu işlemezdi. Sadece o kişi Sasuke olduğundan bunu yapıyordu.

"Biliyorum... Özür dilerim. Yemin ederim senin evine gelmiyordum. Tamamen... Şans eseriydi bana çarpman. Seni kendim reddetmişken sonra bana yine sahip çıkmanı isteyemezdim."

Ve işte bu Sasuke'ydi. Bu yüzden ona karşı sinirlenebiliyor ama asla nefret edemiyordu.

"Üzme kendini. İyi şartlarda bakıldığından emin olacağım."

Sakura'nın evine geldiklerinde arabasının kaputuna yaslanmış Sai'yi gördüler. Naruto arabadan inerken Sai koşarak Naruto'ya sarıldı. "Boruto?" Diye sordu.

"Evde," dedi sadece. Geri çekildiğinde Sai Sasuke'ye baktı ve dayanamayarak koşarak çocuğa da sarıldı. "Tanrım... Ne kadar büyümüşsün."

"Beni nereden tanıyorsunuz?" Diye sordu Sasuke şaşırmışken. İçten içe nefret ettiği bu adam cidden böyle iyi birisi miydi?

Naruto'nun onu neden sevdiği belliydi.

"Naruto sen gittiğin için kendini içkiye vurmuştu. Bende o gün özel dersin için gelmiştim ama ben gelemeden seni alıp götürmüşlerdi. O zamandan beri Naruto ile seni kurtarmaya çalışıyoruz."

Sasuke şaşkınlıkla sessiz kaldı ve kendinden utandı. Eğer bunlardan haberi olsaydı asla Andrew'i seçmezdi. O sadece Naruto'nun ondan vazgeçtiğini ve Andrew'in değiştiğini sanmıştı o kadar.

Üçlü apartmana girip Sakura'nın kapısının önüne geldiler. Zile bastıklarında onları güler yüzlü tavşan melezi kız karşıladı. "Buyrun, geçin."

İçeri girdiklerinde Sakura onları salona yönlendirdi. "Bir şeyler ikram edeyim?"

"Sasuke?" Diye sordu Naruto.

"Sen melezsin." Dedi şaşırarak.

Sakura alınmış gibi gözüktü. "Şey... Evet?"

Sasuke utanarak kafasını eğdi. "Pardon. Şey... Pek melez görmüyorum da." Ardından kızın hala ondan cevap beklediğini fark etti. "Su," dedi sadece. "Soğuk." Çünkü cidden bugün öğrendikleri yüzünden bir bardak soğuk su içmesi gerekiyordu.

"Siz?" Diye sordu Sakura, Naruto ve Sai'ye.

"Gerek yok," dedi Sai. Naruto ise sadece kafasını iki yana salladı.

Sakura bir bardak suyu getirene kadar sessiz kaldılar. "Teşekkürler," dedi Sasuke suyu alırken.

Sakura koltuğun kenarına oturdu. "Beni aradığınızda şaşırdım." Dedi Sakura direkt konuya girerek.

"Benim evim tehlikeliydi. Sai'nin evi de çok kolay tahmin edilebilirdi. Sasuke'nin burada bulunamayacağını düşünüyorum. Senden bunu istediğim için özür dilerim."

Cebinden cüzdanını çıkardı ve mavi bir kartı Sasuke'nin bacağının üstüne koydu. "Bu ihtiyacın olan şeyleri alman için bir kredi kartı." Ardından tekrar Sakura'ya döndü. "Sana da söz verdiğim gibi, asistanlıktan yardımcılığa terfi alacaksın. Ayrıca evinin kira ve faturasını ödemen için de ayrıyetten zam yapacağım."

"Merak etmeyin, Sasuke kendini evinde hissedecek. Bende ev arkadaşı arıyordum hem."

Naruto onay istercesine Sai'ye baktı. "O zaman... Biz kalkalım."

Naruto ayağa kalkınca Sasuke de ayağa kalktı. "Ziyaretime... Gelir misin?" Dedi kafasını yerden kaldırmayarak.

Naruto Sasuke'nin yanına geldi ve şevkatle sarıldı. "Geleceğim. Evden mümkünse hiç çıkma. Bende Andrew'i içeri attırmak için ne gerekiyorsa yapacağım. Ardından özgür olacaksın."

Sasuke kollarını sıkıca Naruto'ya sardı. Gitmesini istemiyordu. Sakura ile kalmak istemiyordu. Naruto ile kalmak istiyordu. Sadece Naruto ile. Naruto onu sarıp sarmalasın, sürekli yanında tutsun, her gün ve her gece ve her an birlikte vakit geçirsinler istiyordu. Sai, Boruto, Sakura ve Andrew ile değil. Sadece Naruto.

Çünkü Naruto...

Onun babasıydı.

Aniden burun deliklerini dolduran koku ve içini kaplayan his ile tökezledi ama Naruto sayesinde ayakta kalmayı başardı. Gözleri hızla dolarken Naruto'nun geri çekildiğini azalan koku ve sıcaklık ile anlamış, yerini dolduran Sai'yi ise pek umursamamıştı.

Sanki bir perdenin arkasından izler gibi dolu gözleri ile ikisinin gidişini izledi. Ardından hızlıca Sakura'ya döndü. "Tuvalet?"

Sakura gösterince hızlı adımlarla tuvalete girdi ve kapıya yaslanarak yere çöktü. Dizlerine kendine çekip derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştı.

Babası olarak elinde olmadan Naruto olarak seçtiğini zaten Andrew'le yaşadığı zamandan biliyordu. Ve bu hayal bile edemeyeceği felaketlere yol açmıştı. 14 yaşından beri her -bir tanesi hariç- kızışmasında bir sürü ilaç kullanıp neredeyse tamamen uyuyarak atlatmıştı.

Ama partner olarak...

Partner olarak babasını seçmesi kabustu.

Çakma Melez / NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin