Aradan koskoca dört ay geçmişti. Bu sürede Naruto ve Sai beraber yaşamaya başlamış ve bir köpek melezi olan 8 yaşındaki Boruto'yu evlat edinmişlerdi. Bir Golden Retriever melezi olan Boruto aile meleziydi ve köpeklere alerjisi olduğu için onu sahiplendirmek zorunda kalan eski sahibinden sonra geldiği ilk yuva burasıydı.Ne kadar sinirli de olsa Naruto'nun başka bir melez sahiplenmesi biraz zor olmuştu. Ama sahiplendiğinde anlamıştı, bir aile kurmayı ne kadar çok istediğini. Bu süreçte Sasuke'yi de atlatmıştı tabiki de. Kısa bir süreliğine evine aldığı bir yavru kedi gibi geliyordu artık, ki öyleydi de. Sahibinden kaçarak Naruto'nun evine sığınmış ve sonra da sahibine geri dönmüştü. Naruto'nun yapabileceği bir şey yoktu.
Sasuke Andrew'i seçmişken onun peşinde koşturacak hali yoktu. Eğer Sasuke onu isteseydi varını yoğunu ortaya koyardı belkide, ama böyle bir şey yaşanmamıştı. Şuan 18 yaşına gelmiş olmalıydı. Belki de çoktan kaçmıştı bile. Herneyse, bu Naruto'yu ilgilendirmiyordu.
Üstünü değiştirirken yatakta uzanan Sai'nin alnına bir öpücük kondurdu. "Ben çıkıyorum."
"Boruto... Okul..." Diye mırıldandı Sai uykusunda.
"İyi uykular sana. Saat beş ve sekiz arasında özel derse gitmen gerektiğini unutma."
Sai mırıldanarak onayladı ve uyumaya devam etti.
Naruto odasından çıkarak aşağı kata indi ve sandviçini çantasına koyan Boruto'yu gördü. "Hazır mısın?" Dedi kabanını üstüne giyerek.
"Evet," dedi Boruto ve hızlıca montunu giyerek çantasını omuzuna attı.
Naruto Boruto'nun saçlarını karıştırdı ve kapıyı açtı. Boruto hızlıca dışarı çıkarken kuyruğu heyecanla sallanıyordu. Okulunu ve oyunlarını seviyordu!
İkili arabaya yerleştikten sonra Naruto ilk olarak Boruto'yu okula bıraktı. Camını açarak kafasını dışarı çıkardı. "Neler söyleyeceğimi biliyorsun değil mi?"
"Yemeklerimi aksatmayacağım, oyun oynarken çok yorulmayacağım ve bir şey olursa seni arayacağım."
"Akıllı çocuk." Naruto gülümsedi ve elini sallayarak arabayı iş yerine doğru sürdü.
Huzurlu hissediyordu.
Şirkete varıp odasına geçtiğinde asistanından çörek ve kahve istedi. Kahvaltısı gelene kadar da son dosyaları gözden geçirdi. Uchiha ve Hyuugalara rağmen bu inşaat ihalesini almayı istiyordu. Şirketlerine yakışan bir iş olacağına emindi.
Kaybettiği dava yüzünden medya tarafından pek sevilen birisi değildi son zamanlarda ve bu ihaleyi almanın imajını düzelteceğine emindi. Uzun yıllardır melez haklarının önemli bir savunucusuydu ve bir melez hastanesinin inşaatı için kendisinden daha iyi bir aday bulamıyordu adeta.
Kapısını tıklatıp içeri giren Sakura'ya teşekkür ederek bilgisayarını uyku moduna aldı ve telefonundan son haberlere bakarak hızlıca yemeğini yedi.
Uzun bir iş günü onu bekliyordu.
-----------
İşi bittiğinde arabasına atladı ve Boruto'nun okuluna doğru yola koyuldu. Kurslarla birlikte Naruto ile aynı zamanda okuldan çıkıyordu bu yüzden oğlunu alıp da eve dönerdi.
Okulun önüne geldiğince ağacın altında onu bekleyen Boruto'yu gördü ve kornaya bastı. Boruto hemen ön koltuğa yerleşirken Naruto uzanıp oğlunun kemerini taktı. "Nasıl geçti günün?"
"Normaldi. Her zamanki gibi çok eğlenceliydi!"
Heyecanıyla gülümsedi ve arabayı eve doğru sürmeye başladı.
Boruto okulda oynadığı oyunda aldığı sayıyı anlatırken Naruto da bir yandan o an Boruto'nun heyecanını hayal ediyordu. Bu yüzden dalmıştı.
Ve daldığı için de aniden önüne çıkan bedene çarpmıştı.
Hemen aracı durdurdu. "Boruto. Arabada kal." Kemerini çıkardı ve kendini arabadan attı.
Yerde sırt üstü yatan kişi görmeyi beklemediği birisiydi.
Sasuke.
Hemen yanına çöktü. "İyi misin? Bir şey oldu mu?"
Sasuke kafasını iki yana salladı ve ayağa kalktı. "Hayır. İyiyim. Sağıma soluma bakmadan yola atladım. Üzgünüm."
"Tanrım... Ne işin var burada Sasuke?"
"Ben... Evden kaçtım. Yine."
"Sana bir şey mi yaptı o ırz düşmanı?"
Sasuke kafasını eğdiğinde Naruto gerekli cevabı almıştı. "Gel. Arabaya binelim."
"Gelemem! İlk bakacağı yer senin evin olur!"
Naruto derin bir nefes aldı. "Tamam. Sen gel. Ben seni başka bir yere götüreceğim."
"Yapamam..." Sasuke ağlamaya başladı ama Naruto bunun can acısından olmadığını biliyordu. "Beni bulursa ve senin sakladığını öğrenirse seni öldürür!"
"Bana hiçbir şey yapamaz. Şuan onu içeri tıkacak belgelere sahibim." Sasuke Naruto'ya baktığında Naruto zorlukla gülümsedi. "Belgeri hiç kullanmadım. Babanı içeri attırmak istemedim."
"O benim babam değil. Hiç de olmadı."
Naruto bir şey demedi ve koltuk altlarından tutarak Sasuke'yi ayağa kaldırdı. "Yürüyebilecek misin?"
"İyiyim. Merak etme."
Naruto Sasuke'nin belini tek kolu ile sardı ve yinede arabaya kadar gitmesini sağladı. Kapıyı açıp onu arka koltuğa oturtturdu.
Boruto kafasını çevirip Sasuke'ye baktığında Sasuke'de ona baktı. "Boruto. Önüne dön oğlum. Sasuke abin ile eve gidince tanışırsınız."
Boruto başka bir şey demedi.
Naruto'da demedi.
Sasuke'de.
Sadece sessizlik içinde eve döndüler.
Nasi ama harika aksam dimi hirsiza final ve ozel bolum simdi de cakma meleze bolum yarim saate ben baba olamama da atcam aktif kalin sikmiim belanizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Melez / NaruSasu
FanfictionUzumaki Naruto ünlü Uzumaki İnşaat Şirketi'nin Baş Müdürü'ydü. Ve sadece bir melez evlat edinmek istemişti.