/6\

579 62 185
                                    


Kahvaltıdan sonra gelen eşyalar görevliler tarafından yerlerine yerleştiriliyordu. Sasuke Naruto'nun yanındaki odayı seçmişti. Minik bir balkonu da vardı ve güzel ışık alıyordu.

Eşyalar yerleşirken zil tekrar çaldı. İno kapıyı açarak öğretmeni eve davet etti. Naruto da İno'nun yanına giderek öğretmeni karşıladı.

Sasuke gelen öğretmeni Naruto'nun arkasına saklanmış bir şekildeinceledi. Beyaz saçlı ve siyah gözlü yetişkin bir kedi meleziydi. Sol gözünün üstündeki yara izi dışında oldukça normal ve sıradan gözüküyordu. Bir de beyaz dik kulakları ve beyaz kuyruğu hariç. Üstünde beyaz bir tişört vardı. Sırtında ise tek omuzuna astığı siyah çantası.

"Ben Hatake Kakashi. Bana Kakashi diyebilirsiniz." Diye tanıttı kendini. Melezler sadece evlat edinilirlerse bir soyada sahip olabilirlerdi. Veya evlenirlerse. "Memnun oldum Bay Uzumaki."

Naruto hem güven verici hem de tehditkar bir şekilde Kakashi'nin elini sıktı ve boştaki ile de koluna tutundu. Vücut dili kararlı ve yıkılmaz olduğunu belli ediyordu. Sanki bu evde kötü bir şey yaparsa cezasını bizzat kendisi verecekmiş gibi. "Bende memnun oldum. Bana da Naruto diyebilirsin. Bu da melez oğlum Uzumaki Sasuke. Özgeçmişin beni çok etkiledi. Sasuke'ye iyi bir öğretmen olacağını umuyorum."

Kakashi samimi bir şekilde gülümsedi. Kulakları ve kuyruğu sakindi ve bu işi ilk kez yapmadığı tavırlarından belli oluyordu. "Bende öyle düşünüyorum. Sasuke-kun, artık öğretmenin benim. Bana Kakashi diyebilirsin. Pazartesi, çarşamba ve cuma günleri üçer saat beraberiz."

"Memnun oldum!" Dedi Sasuke de mutlu bir şekilde. Öğretmeninin melez olması onu daha mutlu etmişti. Hem kedi meleziydi, böylece bazı özel şeyleri onunla konuşabilirdi.

Naruto saatine baktı. "siz kütüphaneye geçebilirsiniz. Benim dışarıda biraz işlerim var. Akşam yemeğine yetişirim. Kakashi, bir şey lazım olursa İno'ya söyleyebilirsin. Telefon numaram sende var. Acil bir şey olursa bana ulaşabilirsin. İyi dersler."

Sasuke tereddütle Naruto'nun gömleğinin kolunu tuttu. "Bir haftalık izin almamış mıydın? Bu gün evde kalsan olmaz mı?" Naruto'yu da daha yeni tanımıştı ama beş dakika önce tanıştığı biri ile evde yalnız kalmayı istemiyordu.

"Üzgünüm bu biraz ciddi bir iş. Geldiğimde sana anlatırım." Sasuke'nin siyah tüylü kulağını kaşıdı ve gülümsedi.

Sasuke zorunda kalarak Naruto'nun kolunu bıraktı. "Akşam görüşürüz." Dedi hafifçe somurturken.

"Özür dilerim Sasu. Söz, dönüşte sana hediye alacağım." İki parmağı ile alnına vurdu.

Sasuke kızardı ve eli ile alnını kapattı. Kıkırdadı ve kuyruğu hızlıca sallanmaya başladı. "Söz mü?!"

"Söz."

Sasuke yerinde zıpladı. Naruto da güldü ve kabanını giyerek son kez İno, Sasuke ve Kakashi'ye görüşürüz diyerek evden çıktı.

Kakashi Sasuke'nin omuzunu sıktı. "Sasuke-kun, hadi derse geçelim."

Kakashi'nin peşinden kütüphaneye giden Sasuke, yeni hayatına büyük bir hızla alışıyordu.

-------------------

Naruto elbette konuşmak için sevgilisi Gaara'nın evine gitmişti. Hala sinirli olan Gaara ve artık sinirlenmeye başlayan Naruto ile ikilinin arasındaki tansiyon artmıştı. Mutlak son olarak, artan tansiyon yatakta bitmişti. En azından artık kavgalı değillerdi.

Kızıl saçlar terle Naruto'nun göğsüne yapışmışken ikili yorgunlukla uyuyakalmıştı. Naruto kendiliğinden uyandığında ise saat ondu. Evde akşam yemeği her zaman yedide hazır olurdu.

Çakma Melez / NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin