/15\

147 18 28
                                    

ilk defa gorenler likelasin

Sasuke kızışması sonunda geçtiğinde kendini saatler boyunca dayak yemiş kadar yorgun ve halsiz hissediyordu. Hafızasının çoğu kayıptı ama ilaç almadığını ve Naruto'nun gelmediğini biliyordu.

Naruto... Gelmemişti. Sasuke'yi kızgınlığına terk etmişti.

Naruto'nun haberi olmadığını bilse bile içindeki kırgınlık ona çok yabancıydı. İçinde durduramadığı bir tarafı (Naruto'yu partner seçmiş olan tarafı) Naruto'nun geleceğini ve güçlü kolları ile onu sararak bu yakıcı sıcaklığını vücudundan atacağına inanmıştı.

Kendisinin zorla yataktan kaldırdığında üstünden tır geçmiş gibi hissediyordu. Andrew'den ne kadar nefret etse ve izbe bir ormanda kurtlar tarafından parçalanmasını istese de ilaçların hakkını veremezdi. Onu derin bir uykuya sokuyordu ve uyandığında da hiçbir şey olmamış gibi oluyordu.

Sasuke'nin ikinci kızışması başlamadan önce ya ilaca ya da Naruto'ya ihtiyacı vardı.

Oturma odasına gittiğinde Sakura'yı koltukta uyurken gördü. Saate baktığında şu anda işte olması gerektiğini gördü. İzin mi almıştı? Sasuke artık birilerinin başına bela olmak istemiyordu.

Mutfağa gidip bir bardak su içti. Vücudu çok üşüyordu. Sanki kızgınlığında bir aylık vücut ısısını harcamış gibiydi. Odasına geri gidip yorganının altına girdi ve ısınmak için cenin pozisyonunda yattı. Kolunu uzatıp televizyonu açtı ve Sakura'yı uyandırmamak için sesini kıstı. Kanalları gezerken Naruto'nun suratını görünce durdu ve sesi biraz daha yükseltti. Bu sırada kırmızı haber başlığını okuyordu.

'Çapkın Uzumaki yine sevgilisinden ayrıldı!'

Haber dikkatini çekerken doğruldu ve yorganı üstüne çekerek yine dizlerini karnıyla birleştirdi. Bu sırada merakla alttan kayarak geçen mesajı okuyordu.

'Ünlü Ressam Saito melez evlatlığını alarak evi terk etti. Çiftin ayrılma nedeni bilinmiyor.'

Sasuke'nin mutlu olması doğru muydu?''

Adım sesleri duyduğunda Sakura'nın geldiğini anladı ama belki başka bir haber çıkar ve kaçırırsa diye korkusundan televizyonu kapatamadı.

''Sasuke?'' Dedi kapıyı tıklatarak.

''Gel. Uyanığım.''

''Şükürler olsun,'' Dedi içeri girerek televizyonu fark etmeden. Hemen Sasuke'nin yatağının başına oturdu ve elini alnına koydu. ''Bir kaç gündür deliksiz uyuyorsun. Çok endişelendim. Aman Tanrım! Buz gibisin! Bu normal mi?''

''Galiba,'' Dedi Sasuke kızın endişeli bakışlarından gözlerini kaçırıp televizyona bakarak. ''Daha önce hep ilaç alıyordum.''

Sakura bakışlarını arkasındaki televizyona çevirdi. ''Ah,'' Dedi yüzü üzüntüyle dolarken. ''Görmüşsün.''

''Neden ayrıldılar.''

''Sasuke ben... Özür dilerim. Ama partner olarak Naruto'yu seçtiğini söylemek zorundaydım.''

Sasuke'nin başından kaynar sular döküldü sanki. Gözleri ardına kadar açılırken bu durumdan kurtarabilecekmiş gibi yorganına yapışmıştı. Üşümek mi? Sasuke şuan ateşler içindeydi sanki. Kuyruğu yatakta hışırtılara sebep oluyor ve kulakları titriyordu.

''Sai o sıra yanındaymış. Kavga etmişler. Eski melez çocuğuna yan gözle baktığını düşünmüş ve kendi oğlunu ondan korumak istediğini falan söylemiş. Sonra da Boruto'yu alıp evi terk etmiş.''

Sasuke'nin gözleri dolarken Sakura hemen atlayarak gözlerini sildi. ''Tanrım! Sana ağla diye anlatmıyorum! Naruto senin için çok endişeli. Her gün işe gitmeden ziyaret ediyor. Bugün de gelecek.''

Çakma Melez / NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin