/4\

727 75 267
                                    

CUS NAZLİ NAPTİN DORT AY OLDU OROSPU COCUGU demeden kendimi aciklama yapayim

Dort aydir bolum yazmiyorum ve bu bolumu dort gunde yazdim yani ozur dilerim 😅

"ONİGİRİ! ONİGİRİ!" Diye bağırarak, Naruto'nun omuzlarında eve girdi, minik kedi Sasuke.

Elbette Naruto ne kadar pizzada ısrar etse bile Sasuke pizzaya güvenemediği için Onigiri istemişti. İlk olarak yemek yerlerse Sasuke'nin odasına eşya bakmaktan vazgeçeceğini bildiği için de eşyaları ne kadar hızlı seçerlerse o kadar hızlı yemek yiyeceklerini söylemişti. Sonuç olarak on dakika sonra yemek katına çıkıyorlardı. Sasuke kendine mavili beyazlı bir genç odası takımı beğenmişti.

Onigirileri paket yaptırıp eve dönmüşlerdi çünkü Naruto'nun nüfusu sayesinde eşyalar o gün gelecekti. Naruto da geç kalmak istemediği için paket yaptırmayı önermişti. Sasuke de daha fazla onigiri almaları şartı ile kabul etmişti.

Naruto eve girdiklerinde Onigiri poşetini taşıyan Sasuke'yi omuzlarından indirdi. Sasuke ise evi inceliyordu. Üç katlı bir geniş aile eviydi. Birinci katta bir tuvalet, iki mutfak -biri görevlilerin, biri ise Naruto'ya özeldi- bir salon, bir de oturma odası vardı. Yukarı çıkmak için merdiven veya asansör kullanılıyordu. İkinci katta dört tane yatak odası, bir çalışma odası ve bir kütüphane vardı. Bir de misafir tuvaleti vardı. Zaten her yatak odasının da özel tuvalet ve banyosu vardı.

Sasuke hayranlıkla evi incelerken kuyruğu heyecanla sallanıyordu. Bir an önce evi keşfetmek ve en tuhaf yerlerde yuvarlanmak istiyordu. Ama ilk olarak çok açtı, bu yüzden Naruto'ya sordu. "Nerede yiyeceğiz?"

"Yemek odasında tabiki de," dedi Naruto, gelen bir hizmetçi omuzlarından kabanını alırken. "İno'ya onigirileri ver de bizim için hazırlasın."

Sasuke istemeye istemeye poşeti sarışın kadına uzattı. Adı İno olan kadın ise gülümseyerek Sasuke'nin kulak diplerini kaşıdı ve mutfağa gitti.

"Üstünü değiştirmek ister misin?" Diye sordu Naruto çocuğa. "Yarın sana kıyafet alabiliriz. Bugünlük benim kıyafetlerimden giyebilirsin."

Sasuke biraz kararsız kaldı ve kulakları ile oynadı. "Tamam. Ama yalnız giyineceğim."

"Tabiki de," dedi Naruto hafif şaşırmış bir şekilde. "Önceki sahibin seni giyinirken mi izliyordu?"

Sasuke cevap vermediğinde Naruto cevabını almıştı bile. Minik kediciğe güven aşılamak için gülümsedi, ama bu gülüşün arkasında o adamı bulup gebertene kadar dövme isteği vardı. "Bundan sonra hayatın değişti. Güvenlik sınırlarını sen belirleyeceksin. Gel de yukarı çıkalım."

Sasuke kafasını sallayarak onayladı ve merdivenlere yönelerek yukarı çıktı. Her adımında zıplıyordu ve çok şirin bir görüntü oluşturuyordu.

"Bu koridorun sonundaki oda benim odam. Yemekten sonra senin odanı da seçeriz."

"Olur," dedi Sasuke heyecanla. Daha hızlı yürüyerek Naruto'nun odasının önüne geldi ve kapıyı hızla açarak odaya girdi.

Naruto çocuğun kendisini daha güvende hissetmesi için odanın kapısını kapatmadı ve peşinden içeri girdi. "Madem bazı sınırlar var, o zaman ben de kural koyacağım. İznim olmadan odama ve çalışma odama giremezsin. Ben odadayken de girmeden önce kapıyı tıklatmalısın."

"Anlaştık. O zaman sende iznim olmadan benim odama giremezsin. Ben odadayken de girmek için kapıyı çalmalısın. Ayrıca odamın anahtarını da istiyorum. Böylece odamdayken kapımı kilitleyebilirim." Dedi Sasuke zıplayıp yatağa çıkarken.

Çakma Melez / NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin