Giriş

20 15 17
                                    

Selammm... Yine buradayım bu sefer daha farklı bir kurguyla birlikte, bu uzun bir yolculuk olacak şimdiden destekleriniz için teşekkürlerimi iletiyorum. 💝💖💕
...

Mehir'in anlatımıyla

Çok ses vardı. Herşeyi idrâk edebiliyordum ama yerimden kalkıpda
Neler olduğuna bakamıyordum.
Sadece çok tanıdık bir koku vardı. Ve o kokunun bende uyandırdıgı hatıralar birer birer gözümün önünden geçti.

-bileklikler güzelmiş

-Ellerin ellerimden hiç gitmesin mehir

-benim ay ışığım mehir'im

-sadece sen ol istiyorum mehir, sadece sen sev beni

-sen benim kalp atışlarımı çok hızlandırıyorsun güzel kız.


Karışık anılar baş ağrımı arttırırken etrafımdaki insanların sözlerine kulak verdim.

"Hocam sadece alkol zehirlenmesi, midesini yıkadık birazdan bilinci yerine gelir."

"Tamam Esra hemşire kimlik bilgilerine ulaşabildik mi?"

"Kimliği üzerinde yoktu hocam ama telefonu çaldı ve annesiyle konuştum. İsmi mehir,Mehir Atalay. Ailesi birazdan burada olur."

Gözlerimi hafif araladığımda beyaz tavandan yansıyan beyaz ışık biraz zorlanma sebep oldu.

"Hocam kendine geliyor galiba"

Etrafıma baktığımda önce benim yaşlarımda esmer uzun saçlı bir hemşire karşıladı beni sonra kafamı diğer tarafa çevirip o meşhur kokunun sahibine baktım.

"Hemşire hanım çıkabilirsiniz hastayla ben ilgilenirim" diyip bakışlarını üzerime dikti.

Sonra eline aldıgı feneri gözlerime tutup biseyler yaptı.

"Merhaba hamfendi ben doktor Aras kıraçcı , ne kadarını hatırlıyorsunuz bilmiyorum ama gittiğim konserde siz de vardınız ve orada bayılınca sizi hemen hastaneye getirip muayene ettim. Alkol komasıydı şuanlık bir sıkıntınız yok ama biraz dinlenmeniz gerek"

Yaptıgı uzun açıklama sonucu onu nereden tanıdıgımı anladım.

"Daha önceden tanışıyor muyuz?"

Önce hafif sırıtır gibi oldu eli ensesine gitti ve derin bir nefes alıp cevap verdi.

"Galiba. Seni o konserde gördügümde önce hayal görüyorum sandım. Yıllar sonra karşımdaydın ,yine ilk başta o kadar utangaçtın ki bir ara gitmeyi düşündün sonra sevdiğin şarkılar başlayınca kendinden geçtin. İyi değildin mehir, yine iyi degildin. Bir ara agladıgını bile gördüm, Ama sonra orada yıgıldın kaldın ya, seni kucagıma aldıgımda o kokun o saçların ve benim hızlanan kalp atışlarımdan sonra sen olduğuna emin oldum. Ben unutamamışım işte seni."

Tekrar gözlerin doldu. Yıllar sonra böyle mi olacaktı karşılamamız.

"Aras ben-" üzerime eğildi ve işaret parmagını dudaklarıma bastırdı.

"Biraz dinlen lütfen, kendine geldiğinde konuşuruz belki." Dik durdu ve üzerindeki önlüğü düzeltti.

"Ve söylemeden geçemeyeceğim sen benim kalp atışımı çok hızlandırıyorsun güzel kız"

Ona gülümsedim. tam o sırada gözümden bir damla yaş düştü Aras bana son kez bakıp gidecekti ki son anda durup gözümden yanağıma doğru akan gözyaşını sildi.

Daha önceden defalarca yaptıgı gibi.
...
Waoow harika bir bölüm cıktı.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum 😘💗🧁

Siyah Bir Damla Gözyaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin