ᴍʏ ʙʀᴀᴛ ᴀssɪsᴛᴀɴᴛ

2.9K 211 342
                                    

دیـاریـەکـی بـچـوک بـۆ ریـکـۆ'م rayan_tk هـیـوادارم بـە دڵـت بـێـت

 
---------------------------------------------------

لـەسـەر شـۆسـتـەکـانـی ڕوبـاری هـان ڕادەکـات . لـێـوەکـانـی هـەنـاسـەی قـوڵی هـەڵـدەمـژی بـەهـۆی ئـەو مـاوە زۆرەی کـە ڕایـکـردووە , قـژە درێـژە ڕەشـەکـانـی نـوسـاوە بـە نـێـوچـەوانـیـەوە لـە ئـەنـجـامـی ئـەو هـەمـوو ئـاڕەقـەی کـە کـردوویـەتـیـەوە...

ئـەوە ڕۆتـیـنـی هـەمـوو ڕۆژێـکـێـتی بـەیـانـیـان پـێـش هـەمـووان لـەخـەو هـەڵـدەسـتـێـت , شـیـرمـۆزێـک دەخـواتـەوە و لـە مـاڵ دێـتـە دەرەوە . تـاوەکـو کـاتـژمـێـرێـک یـان زیـاتـر ڕادەکـات.

بـەهـۆی نـقـوم بـوون لـەو مـوزیـکـە هـێـمـن و لـەسـەرخـۆیـەی کـە پـێـی کـردوو تـێـبـیـنـی ئـەو کـەسـەی نـەکـرد کـە لـە نـاوەڕاسـتـی شـۆسـتـەکـە لـە پـێـشـی وەسـتـابـوو...

بـە ئـاگـا هـاتـەوە کـاتـێـک هـەسـتـی بـە دەسـتـەکـانـی ئـەو کـەسـە کـرد لـەسـەر کـەمـەری , ڕێـگـربـوون لـە هـەسـتکـردن بـە زەویـە ڕەق و بـەئـازارەکـە...

چـاوەکـانـی کـە بـەهـۆی تـرسـی کـەوتـنـەکـەوە دایـخـسـتـبـوو , کـردیـەوە. لـەگـەڵ ئـەو چـاوە هـازڵـانـەی 〈سـەوز - قـاوەی〉 کـە وێـنـای جـوانـتـریـن شـتـی دونـیـابـوو , پـەیـوەنـدیـان بـەسـت.

 لـەگـەڵ ئـەو چـاوە هـازڵـانـەی 〈سـەوز - قـاوەی〉 کـە وێـنـای جـوانـتـریـن شـتـی دونـیـابـوو , پـەیـوەنـدیـان بـەسـت

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

پـاش چـەنـد چـرکـەیـەک , کـە وەک کـاتـژمـێـرێـک وابـوو, جـۆنـگـکـووک خـۆی ڕاسـتکـردەوە...

" ئـحـم... داوای لـێـبـوردن دەکـەم " جـۆنـگـکـووک قـوڕگـی پـاکـردەوە , وتـی..

" نـا کـێـشـە نـیـیـە " پـیـاوەکـە بـە دەنـگـێـکـی گـڕ , بـەڵـام هـێـمـن و ئـارامـەوە وتـی , پـاشـان دوورکـەوتـەوە و بـەردەوام بـوو لـەسـەر ڕێـگـاکـەی خـۆی.

" واهـ... چـاوەکـانـی زۆر جـوان بـوون " جـۆنـگـکـووک لـە پـێـش خـۆیـەوە وتـی , هـێـشـتـا ئـەو چـاوە سـەوزانـە لـە هـزر و هـۆشـیـدا بـوو..

𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔Where stories live. Discover now