لــەوانـە یـەکـەم و کـۆتـاجـارم بـێـت , چـیـرۆکـی لـەم شـێـوازە بـنـوسـم , هـیـهـی 😬
چـێـژی لـێـبـبـیـن...♡
_______________________
لـە شـەوی پـێـنـجـەمـیـن سـاڵـیـادی هـاوسـەرگـیـریـانـەوە دەسـتـی پـێـکـرد ., ڕەنـگـە زووتـریـش بـووبـێـت.
بـەڕاسـتـی ڕۆژێـکـی نـایـاب بـوو . ئـەوان ڕۆشـتـن بـۆ شـاری یـاری هـەمـوو جـۆرە یـاریـەکـیـان تـاقـی کـردەوە , چـەنـدەهـا وێـنـەی سـەیـر و گـاڵـتـەئـامـێـزیـان گـرت .
پـاشـان کـیـم تـێـهـیـۆنـگ , کـیـم جـۆنـگـکـووکـی هـاوسـەری بـۆ شـوێـنـە هـەمـیـشـەیـەکـەی خـۆیـان بـرد , بـە گـوێـگـرتن لـە ئـاوازێـکـی نـەرم و هـێـمـن شـەرابـە سـورەکـانـیـان بـەرزدەکـردەوە.
لـە کـۆتـای شـەوە نـایـابـەکـەیـان خـۆیـان لـەنـاو ئـامـێـزی یـەکـدی دۆزیـەوە لـەژێـر چـەرچـەفـە سـپـیـەکـەی سـیـسـەمـەکـەیـان کـاتـێـک تـەمـاشـای ئـەو فـلـیـمـە ڕۆمـانـسـیـەیـان دەکـرد کـە پـێـکـرابـوو.
هـەمـوو شـتـێـک نـایـاب بـوو دەربـارەی ئـەو شـەوە تـاوەکـو...
" تـێـی... "
جـۆنـگـکـووک کـەمـێـک زیـاتـر خـۆی لـەنـاو قـۆڵـەکـانـی تـێـهـیـۆنـگ نـقـوم کـرد , چـاوەکـانـی بـەتـوونـدی پـێـکـەوە نـوسـانـد پـێـش ئـەوەی بـە دەنـگـێـکـی نـزمـتـر لـە پـێـشـوو بـچـرپـێـنـێـت.
" ... دەکـرێ کـەمـێـک دەنـگـی تـیـڤـیـەکـە کـەمـبـکـەیـتـەوە , سـەرم زۆر دێـشـێ "
تـێـهـیـۆنـگ بـەبـێ هـیـچ وشـەیـەک خـێـرا هـەسـتـا , تـیـڤـیـەکـەی کـوژانـدەوە . پـێـش ئـەوەی بـگـەڕێـتـەوە دیـسـانـەوە جـۆنـگـکـووک بـۆ نـێـو ئـامـێـزی ڕابـکـێـشـێـت.
" شـەو شـاد , ئـازیـزم . خـۆشـم دەوێــیت "
تـێـهـیـۆنـگ بـە نـزمـیـەوە وتـی , مـاچـێـکـی بـچـوکـی لـەسـەر قـژە لـولـەکـانـی گـەنـجـەکـە بـەجـێـهـێـشـت.
" مـن زیـاتـر خـۆشـم دەوێــیت "
♔♔♔
دوو هـەفـتـە تـێـپـەڕی بـەسـەر ئـەو شـەوەدا , بـەڵـام سـەر ئـێـشـەکـە هـەر بـەردەوام بـوو.
جـۆنـگـکـووک لـە سـەرەتـای ژوان بـەسـتـنـیـان کـێـشـەی شـەقـیـقـەی هـەبـوو . بـەڵـام لـەو کـاتـەوە زۆر کـەمـبـۆتـەوە بـەجـۆرێـک هـەر بـیـری نـەمـابـوو.
YOU ARE READING
𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔
Humor♡♡♡♡♡ کـتـێـبـێـکـی بـچووک تـایـبـەت بـە وەنـشـۆتـی دوو دوانـەکـەی رۆحـم ♡♡♡♡♡ ᴛᴏᴘ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʏʜᴜɴɢ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ : ᴊᴇᴏɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʙᴏᴏᴋs ᴄᴏᴠᴇʀ ʙʏ ☞ خـۆم گـیــان