ᴛʜᴇ ʙʀᴀᴛ ᴀssɪsᴛᴀɴᴛ

2K 170 705
                                    

کـچـەکـە یـانـی مـن , گـەرەکـیـو وە دوو پـاڕت ئـەم وەنـشـۆتـە تـەواو بـکـات بـەڵـام ئـیـسـە دووعـا ئـەکـات پـاڕتـی پـێـنـجـی نـەگـەرەکـوێ...🙂

_______________________________

" نـەفـرەت لـە دەسـتـم لـە خـۆشـتـرین سـات بـڕیـم.... تـکـایـە بـەردەوامـبـن وەک ئـەوەی هـەر مـنـی لـێـنـەبـم" نـامـجـوون لـەسـەر قـەنـەفـەکـە دانـیـشـتـبـوو , چـپـسـێـکـی گـەورەی بـەدەسـتـەوە بـوو , تـەمـاشـایـانـی دەکـرد وەک ئـەوەی بـەچـێـژتـریـن دیـمـەنـی فـلـمێـک بـن...

" جـوونـی هــیۆنـگ " جـۆنـگـکـووک بـە نـزمـیـەوە لـە ژێـر لـێـوانـیـەوە وتـی ..,
بـەڵـام تـێـهـیـۆنـگ تـوانـی گـوێ بـیـسـتـی بـبـێـت , بـۆیـە خـێـرا پـێـش ئـەوەی جـۆنـگـکـووک هـیـچـی تـر بـڵـێت هـەسـتـایـەوە...

" نـامـجـوون هــیۆنـگ , بـەم کـاتـە درەنـگـە چـی دەکـەیـت لـێـرە ؟ "

" لـە مـاڵـەوە بـێـزاربـووم بـە تـەنـهـا , کــۆکـۆش خـەوتـبـوو, بـۆیـە وتـم بـا چـاوەڕوانـی تـۆ بــکەم ودواتـر کـەمـێـک قـسـە بـکـەیـن... بـەڵـام چـاوەڕوانـیـەکـەم ئـەنـجـامـێـکـی زۆر خـۆشـتـری هـەبـوو " نـامـجـوون بـە گـاڵـتـەوە وتـی , بـرۆکـانی بـەشـێـوەیـەکـی سـەیـر دەجـوڵـانـد...

' بـێـگـومـان دەبـوو ئـەو ئـەنـجـامـە خـۆشـە پـێـش ئـەوەی ڕووبـدات بـشـێـوێـنـیـت ' تـێـهـیـۆنـگ بـە بـێـزاریـەوە چـاوەکـانـی سـوڕانـد..

" نـەخـێـر هـیـچ بـاشـت نـەکـردووە , دەی بـڕۆڕەوە مـاڵـی خـۆت " تـێـهـیـۆنـگ وتـی , دەسـتـی نـامـجـوونـی گـرت و بـە زۆر بـەرە و دەرگـاکـەی دەبـرد...

" ئـەوە مـن لـە مـاڵـەکـەت دەردەکـەیـت بـێـڕێـز , بـەس بـۆسـتـە تـاوەکـو پـورێ دێـتـەوە هـەمـوو شـتـێـکـی بـۆ بـاس دەکـەم " نـامـجـوون هـاواری کـرد... تـێـهـیـۆنـگ بـێگـوێـدانـە قـسـەکـانـی دەرگـاکـەی بـەڕوودا داخـسـت...

نـامـجـوونـی لـە پـشـتـەوەی دەرگـاکـە بـەجـێـهـێـشـت تـەنـانـەت بـەبـێ مـۆبـایـل و پـێـڵـاوەکـانـی , تـەنـهـا خـۆی لـەگـەڵ چـپـسـەکـەیـدا...

" هـیـچ نـەبـێـت مـۆبـایـل و پـێـڵـاوەکـانـم پـێـبـدە نـەفـرەتـی"

تـێـهـیـۆنـگ هـاوارەکـانـی نـامـجـوونـی پـشـت گـوێـخـسـت , گـەڕایـەوە بـۆ لـای جـۆنـگـکـووک کـە بـە ڕوخـسـارێـکـی مـۆنـەوە لـێـی دەڕوانـی...

" ئـحـم ئـحـم ..., لـە کـوێ وەسـتـابـوویـن ؟؟ " تـێـهـیـۆنـگ قـوڕگـی پـاکـردەوە , دەسـتی بـە پـشـتـی مـلـیـدا دەهـێـنـا , دەیـویـسـت لـە کـوێ وەسـتـابـوون بـەردەوام بــبنەوە..

𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔Where stories live. Discover now