پـێـش ئـەوەی دەس کـەیـن بـەپـاڕتـەکـە لـەم پـاڕتـە حـاڵـەتـێـکـی دەروونـی تـیـایـە کـە پـێـی دەوتـرێـت نـۆبـەی تـۆقـین یـانـیـش بـە ئـیـنـگـلـیـزی
panic attack.گـەرچـی بـۆ سـاتـێـکـی کـەمـیـشـە لـەنـاو چـیـرۆکـەکـە بـەس ویـسـتـم ڕوونـی کـەمـەوە چـونـکـە لـەوەیـە هـەنـدێـک نـەزانـێـت چـیـیـە...
نـۆبـەی تـۆقیـن حـاڵـەتـێـکـی دەروونـیـە کـە کـەسـەکـە بـۆ چـەنـد خـولـەکـێـک هـەم لـە ڕووی جـەسـتـەی و هـەم لـە ڕووی سـۆزداریـەوە ئـەشـڵـەژێـت وە ناتـوانـێـت بـەشـێـوەیـەکـی وازح بـیـربـکـاتـەوە.
نـیـشـانـەکـانـی زۆرن مـن تـەنـهـا بـۆ وازحبـوون بـڕیـکـی زۆر کـەم بـاس ئـەکـەم.
١. کـەسـەکـە هـەسـت دەکـات لـەگـەڵ لـەواقـع پـەیـوەنـدی و نـەمـاوە و لـێـی دابـڕاوە.
٢. هـەسـت بـە گـێـژبوون دەکـات وەک ئـەوەی لـەهـەر سـاتـێـکـدابـێـت لـەهـۆش خۆی دەچـێـت.
٣. کـەسـەکـە تـوشـی هـەنـاسـە تـونـدی دەبـێـت و نـاتـوانـێـت بـەبـاشـی هـەنـاسـە بـدات یـانـیـش هـەر نـاتـوانـێـت هـەنـاسـەبدات , هـەنـاسـەی لـێ قـەتع دەبـێـت.
−−−−−−−−−−
ڕەش...
جـۆنـگـکـووک لـەگـەڵ جـیـمـیـن لـە پـێـش ئـەو ژوورە دانـیـشـتـووە کـە تـێـهـیـۆنـگ و پـارێـزەرەکەی لـێ دەبـیـنـن.
ئــەو هـەسـتـی بـە دڵـی نـەکـردووە لـەو کـاتـەوەی گـەڕاوەتـەوە بـۆ سـیـئـۆل .جـیـمـیـن بـە تـونـدیـەوە دەسـتـەکـانـی گـوشـی , بـەڵـام تـەنـانـەت جـیـمـیـنـیـش نـاتـوانـێـت یـارمـەتـی بـدات بـەسـەر ئــەو خـەمـەدا زاڵ بـێـت کـە ئـێـسـتـا هـەسـتـی پـێـدەکـات.
جـیـهـان وەک ڕەش و سـپـیـەک لـەلـای دەردەکـەوت , وەک ئـەوە وابـوو کـە ڕەنـگـی ژیـانـی لـەدەسـت دابـێـت.
بـەڵـام گـەر لـێـشی وردبـیـتـەوە وایـە , پـاش کـەمـێـکـی تـر ڕەنـگـی ژیـانـی لـەدەسـت دەدات ...
تـێـهـیـۆنـگ لـە دەسـت دەدات...
هـەر لـەو کـاتـەدا تـێـهـیـۆنـگ هـاتـە ژوورەوە لـەگـەڵ خـۆشـەویـسـتـەکـەی و پـارێـزەرەکـەی.,
چـاوەکـانـی جـۆنـگـکـووک بـۆ سـاتـێـکـیـش لـەسـەر تـێـهـیـۆنـگ لـانـەچـوو...
YOU ARE READING
𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔
Humor♡♡♡♡♡ کـتـێـبـێـکـی بـچووک تـایـبـەت بـە وەنـشـۆتـی دوو دوانـەکـەی رۆحـم ♡♡♡♡♡ ᴛᴏᴘ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʏʜᴜɴɢ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ : ᴊᴇᴏɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʙᴏᴏᴋs ᴄᴏᴠᴇʀ ʙʏ ☞ خـۆم گـیــان