لـە رۆژی هـەشـتـەمـدا جـۆنـگـکـووک لـە کـۆتـایـدا ژوورەکـەی بـەجـێـهـێـشـت و گـەڕایـەوە سـەر کـارەکـەی .
کـات لـەدەرەوە بـەردەوام بـووە لـە رۆشـتـن و نـەوەسـتـاوە وەک ئـەوەی جـۆنـگـکـووک هـەسـتـی پـێـدەکـرد .هـەرکـاتـێـک یـەکـێـک لـە هـاوکـارەکـانـی پـرسـیـاری دیـارنـەبـوونـی ئـەویـان دەکـرد , بـە بـیـانـووی ئـەوەی نـەخـۆش بـووە وەڵـامـی دەدانـەوە.
کـاتـێـک لـە ڕێـگـای گـەڕانـەوە بـۆ مـاڵـەوە بـوو هـەسـتـی بـە مـۆبـایـلـەکـەی کـرد کـە زەنـگـی لـێـدا. چـاوەکـانـی سـوڕدا بـەبـیـنـیـنـی نـاوی بـراکـەی لـەسـەر شـاشـەی مـۆبـایـلـەکـەی.
بـەدڵـنـیـایـەوە ئـێـسـتـا هـیـچ لـەو جـەوەدا نـیـیـە قـسـەی لـەگـەڵ بـکـات , دەزانـێـت جـیـمـیـن تـەنـهـا خـەمـی ئـەویـەتـی بـەڵـام جـۆنـگـکـووک بـێـزاربـووە لـەوەی کـە ئـەویـتـر هـەمـیـشـە هـەوڵـی ئـەوە دەدا کـە جـۆنـگـکـووک ژوان لـەگـەڵ کـەسـی تـر بـبـەسـتـێـت و لـە کـۆتـایـدا واز لـە تـێـهـیـۆنـگ بـهـێـنـێـت.
کـاتـێـک زەنـگـەکـە بـۆ سـێـیـەم جـار لـێـیـدایـەوە جـۆنـگـکـووک وا هـەسـتـی دەکـرد کـە خـەریـکـە دیـسـانـەوە دەسـت بـە گـریـان دەکـاتـەوە , ئـەو نـەیـدەویـسـت گـوێ بـیـسـتـی هـیـچ یـەک لـەو قـسـانـە بـێـت کـە جـیـمـیـن بـۆی ئـامـادەکـردووە.
لـەڕاسـتـیـدا نـایـەوێـت گـوێـی لـە هـیـچ کـەسـێـک بـێـت , تـەنـهـا دەیـەوێـت بـەتـەنـهـا وازیـلـێـبـهـێـنن و تـەواو.
پـێـش ئـەوەی مـۆبـایـلـەکـەی دیـسـانـەوە زەنـگ لـێـبـدات , بـەتـەواوی مـۆبـایـلـەکـەی کـوژانـدوە و رۆشـتـە نـاو ئـاپـاڕتـمـانـەکـەیـەوە.
نـاوەوەی خـانـووەکـە سـارد و تـاریـک بـوو , بـەڵـام ئـەوە شـتـێـکـی نـوێ نـەبـوو بـۆ جـۆنـگـکـووک. رۆشـت بـۆ چـێـشـتـخـانـەکـە تـاوەکـو پـەرداخـێـک ئـاو بـخـواتـەوە بـەڵـام بـرۆکـانـی لـێـک گـرژ کـرد کـاتـێـک گـوێـی لـە زەنـگـی دەرگـاکـە بـوو.
لـە بـێـزاریـدا نـاڵـەیـەکـی کـرد , چـەنـد گـەمـژانـەبـوو بـۆ ئـەو کـە بـیـربـکـاتـەوە دەتـوانـێـت خـۆی لـە جـیـمـیـن بـشـارێـتـەوە.
بـێـگـومـان دەبـوو بـیـزانـیـایـە کـە دێـتـە پـێـش دەرگـاکـەی پـاش ئـەوەی جـۆنـگـکـووک بـۆ چـەنـدیـن جـار پـەیـوەنـدیـەکـانی ڕەتـکـردەوە.
لـە چـوارەم زەنـگ لـێـدانـدا بـە تـاڕادەیـەک بـێـزاریـەوە دەرگـاکـەی کـردوە .
" چـیـت دەوێـت , جـیـمـیـن ؟؟ "
بـەڵـام ئـەو چـاوانـەی کـە تـەمـاشای ئـەویـان دەکـرد نـەدەگـەڕاوە بـۆ بـراکـەی . بـەڵـکـو ئـەو چـاوانـەبـوو کـە تـاوەکـو ئـێـسـتـاش هـەمـوو جـیـهـانـیـەتـی.
YOU ARE READING
𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔
Humor♡♡♡♡♡ کـتـێـبـێـکـی بـچووک تـایـبـەت بـە وەنـشـۆتـی دوو دوانـەکـەی رۆحـم ♡♡♡♡♡ ᴛᴏᴘ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʏʜᴜɴɢ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ : ᴊᴇᴏɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʙᴏᴏᴋs ᴄᴏᴠᴇʀ ʙʏ ☞ خـۆم گـیــان