بـەخـەبـەر هـاتـن لـە دوورگـەی جـیـجـوو جـیـاواز بـوو , وەک تـازەگـەریـەک وابـوو , ئـاسـودە بـەخـشـبـوو. ئـەو ئـاسـوودەیـیـەی جـۆنـگـکـووک بـۆ مـاوەیـەکـە هـەسـتـی پـێـنـەکـردووە , تـەنـانـەت چـێـژی ئـەو هـەسـتـەی لـەیـادکـردبـوو.
زوو لـەخـەو هـەسـتـا تـاوەکـو بـچـێـت بـۆ کـڕیـنـی سـەوزەوات و ژەمـی بـەیـانـی ئـامـادە بـکـات . ئـەو بـەبـەخـت بـوو کـە ئـێـسـتـا کـۆتـای هـەفـتـەیـە و بـەڕێـوبـەرەکـەی پـرسـیـاری نـەبـوونـی ئـەو نـاکـات.
دڵـنـیـابـوو بـووەوە لـەوەی کـە مـۆبـایـلـەکـەی کـوژاوەتـەوە و ڕاسـتـی ژیـانـی , ڕووداوەکـانـی ژیـانـی بـە چـەنـدەهـا مـیـل لـێـیـەوە دوورە.
گـەرچـی ئـەو هـەر دەبـوو پـەیـوەنـدی بـە بـراکـەیـەوە بـکـات تـاوەکـو نـیـگـەرانی ئـەو نـەبـێـت . بـەڵـام لـەجـیـاتـی ئـەوەی مـۆبـایـلـەکـەی پـێـبـکـاتـەوە , بـەڕێـکـەوت بـۆ لـای کـابـیـنـەی پـەیـوەنـدی کـردنـەکـەی پـێـش خـانـووەکـە.
مـاوەیـەکـی زۆر دەبـێـت ئـەو کـابـیـنـەیـەی بـەکـارنـەهـێـنـاوە.کـۆتـاجـار کـە لـەنـاو ئـەو کـابـیـنـەدابـوو هـەروەکـو ئـێـسـتـا دوونـیـا سـارد و هـەوراوی بـوو ....
بـەبـێ ویـسـتـی خـۆی دیـسـانـەوە لـەنـێـو یـادەوەریـەکـانـی ون بـوو.
کـوڕە قـژ رەشـەکـە لـە بـێـزاریـدا نـاڵـەی کـرد , بـەردێـکـی تـری هـەڵـگـرت و هـاویـشـتـی بـۆ نـاو دەریـاکـە.لـەسـەر لـمـە شـێـدارەکـەی کـەنـار دەریـاکـە دانـیـشـتـبـوو , تـەمـاشـای شـەپـۆلـەکـانـی دەریـای دەکـرد کـە هـەرجـارە و گـەورەتـر دەبـوو.
جـار بـە جـاریـش سـەری بـەرزدەکـردەوە و سـەیـری ئـاسـمـانـی دەکـرد کـە چـۆن بـە هـەوری چـڕ و تـاریـک داپـۆشـراوە , وادەردەکـەوت لـە هـەرسـاتـێـک بـێـت بـاران دەسـت پـێـدەکـات.
تـێـهـیـۆنـگ گـووتـی دەچـێـت هـەنـدێـک خـواردنـەوەی گـەرم دێـنـێـت وە گـەنـجـەکـە دەبـێـت چـاوەڕوانـی بـێـت.
YOU ARE READING
𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔
Humor♡♡♡♡♡ کـتـێـبـێـکـی بـچووک تـایـبـەت بـە وەنـشـۆتـی دوو دوانـەکـەی رۆحـم ♡♡♡♡♡ ᴛᴏᴘ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʏʜᴜɴɢ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ : ᴊᴇᴏɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʙᴏᴏᴋs ᴄᴏᴠᴇʀ ʙʏ ☞ خـۆم گـیــان