ئـەو چـاوەڕوانـی هـاتـنـی ئـەوەی دەکـرد , بـەدڵـنـیـایـەوە دەیـکـرد. ئـەوەی سـەرسـوڕمـاو کـرد ئـەوەبـوو کـە زووتـر نـەهـات. بـەڵـام درۆ دەکـات گـەر بـڵـێـت ئـەوە ئـازار بـەخـش نـیـیـە , چـونـکـە بـەڕادەی دۆزەخ ئـازاری دەدات. هـەر وەکـو ئـەو رۆژەی کـە لـە دەرگـای خـانـووەکـە رۆشـتـە دەرەوە.
هـەسـتـی بـە پـەنـجـەی کـرد بـەهـێـواشـی لـە دەسـتـەکـەی تـری ئـاڵـا , دەسـتـی لـەو ئـەڵـقـە زیـویـەی پـەنـجـەی دەدا کـە هـێـشـتـا دوای دوو سـاڵ , ڕەتـی دەکـاتـەوە لـە پـەنـجـەی دەربـهـێـنـێـت.
تــێــهـیـۆنـگ ئـێـسـتـا بـە فـەرمـی دوای جـیـابـوونـەوە دەکـات.
وە جـۆنـگـکـووک دەزانـێـت کـە هـیـچ هـەڵـبـژاردنـێـکـی تـری نـیـیـە جـگـە لـە ڕازیـبـوون.گـەرچـی ئـەو جـیـابـوونـەوەیـە هـیـچ شـتـێـکـی وا نـاگـۆڕێـت , ئـەوان وا بـۆ نـزیـکـی دوو سـاڵـە پـێـکـەوە نـاژیـن وە تـێـهـیـۆنـگ ڕەتـیـدەکـاتـەوە بـەهـەر شـێـوەیـەک بـێـت قـسـەی لـەگـەڵـدا بـکـات.
وە ئـێـسـتـا تـەنـهـا ئـەو پـارچـە کـاغـەزە وەسـتـاوە لـە نـێـوان ئـازادی تـێـهـیـۆنـگ و ژیـانـێـکی پـڕ نـەهـامـەتـی بـۆ جـۆنـگـکـووک .
جـۆنـگـکـووک هـیـوای دەخـواسـت کـە ئـەوان ئـاشـت بـبـنـەوە و وەک پـێـشـتـریـان لـێ بـێـتـەوە. بـەڵـام ئـەو هـەمـیـشـە زانـیـویـەتـی کـە ئـەو بـابـەتـە لـە مـێـژە بـۆ تـێـهـیـۆنـگ کـۆتـای هـاتـووە.
کـوڕە قـژ ڕەشـەکـە سـاڵـانـێـکـە وەسـتـاوە لـەوەی کـە چـیـتـر هـەوڵ بـۆ هـاوسـەرگـیـریـەکـەیـان بـدات , بـەڵـام ئـەو هـەرگـیـز وازی لـە خـۆشـویـسـتـنـی تـێـهـیـۆنـگ نـەهـێـنـاوە .., وە ژوانـی لـەگـەڵ هـیـچ کـەسـێـکـی تـر نـەبـەسـتـووە وەک چـۆن تـێـهـیـۆنـگ بـەسـتـوویـەتـی.
ڕاسـتـی ئـەوەی کـە جـۆنـگـکـووک هـەرگـیـز ئـەڵـقـەی هـاوسـەرگـیـریـەکـەی لـە پـەنـجـەی دەرنـەهـێـنـاوە لـەوانـەیـە هـۆکـارێـکـی گـەورەی ئـەوە بـێـت کـە بـۆچـی هـیـچ کـەس بـەخـتـی خـۆی تـاقـی نـەکـردۆتـەوە و داوای ژوانـیـان لـێـی نـەکـردووە.
بـەڵـام جـۆنـگـکـووک سـوپـاسـگـوزارە کـە کـەس داوای ژوانـی نـەکـردووە , ئـەو بـەو شـێـوەی ئـێـسـتـای زۆر ڕازیـە..
جـۆنـگـکـووک دەزانـێـت کـە بـۆچـی ئـەو ئـەڵـقـەیـەی تـاوەکـو ئـێـسـتـا دەرنـەهـێـنـاوە..,
ئـەو ئـەڵـقـەیـە هـیـوایـەکـە بـۆ ئـەو... هـیـوای ئـەوەی کـە ڕۆژێـک تـێـهـیـۆنـگ دەگـەڕێـتـەوە بـۆلـای , هـیـوای ئـەوەی کـە رۆژێـک تـێـهـیـۆنـگ وەک جـاران ئـەوی خـۆش دەوێـتـەوە.
YOU ARE READING
𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔
Umor♡♡♡♡♡ کـتـێـبـێـکـی بـچووک تـایـبـەت بـە وەنـشـۆتـی دوو دوانـەکـەی رۆحـم ♡♡♡♡♡ ᴛᴏᴘ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʏʜᴜɴɢ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ : ᴊᴇᴏɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ʙᴏᴏᴋs ᴄᴏᴠᴇʀ ʙʏ ☞ خـۆم گـیــان