ᴛʜᴇ ʙʀᴀᴛ ᴀssɪsᴀɴᴛ

1.7K 175 254
                                    


ئـحـم ئـحـم... سـەرەتـا داوای لـێـبـوردنـێـکـی زۆر گـەورە چـونـکـە پـاڕتـەکـە دوا کـەوت... بـەس قـسـە وە مـن نـەکـەن بـاوکـم خـەتـەکـەی پـڕنـەئـەکـردۆ 😭🤧

—————————————————

" واتا چـی کـە تـۆ دەتـەوێـت ؟؟ "

" لـەچـی تـێـنـاگـەیـت ؟؟ مـن دەمـەوێـت تـۆ وەربـگـرم و تـەواو " تـێـهـیـۆنـگ چـاوەکـانـی سـوڕدا , بـیـری دەکـردەوە کـە لـەگـەڵ ئـەو زۆرزانـی و کـەتـنکـردنـەیـدا زۆر گـەمـژەشـە.

" واتـا بـەوجـۆرە ؟؟ بـاشـە کـەواتـە مـەرجـێـکـم هـەیـە "

نـەخـێـر , تـێـهـیـۆنـگ پـەشـیـمـان بـووەوە هـێـشـتـا هـەر شـەیـتـانـەکـەی جـارانـە. ئـاخـر کـەسـتـان بـیـنـیـوە بـۆ چـاوپـێـکـەوتـنـی کـار چـووبـێـت مـەرجـی بـۆ بـەڕێـوبـەرەکـەی دانـابـێـت.

" پـێـم وابـێـت ئـەو کـەسـەی کـە دەبێـت مـەرجـەکـان دابـنـێـت مـنـم , لـەکـەیـەوە ڕۆڵـەکـان پـێـچـەوانـە بـۆتـەوە؟" تـێـهـیـۆنـگ بـرۆیـەکـی بـەرزکـردەوە . بـەڕاسـتـی ڕەفـتـارەکـانـی جـۆنـگـکـووک سـەرسـامـی دەکـات.

" لـەو کـاتـەوەی کـە مـن چـاوپـێـکـەوتـن لـەگـەڵ تـۆدا دەکـەم , گـەر بـە دڵـت نـیـیـە یـاریـدەدەرێـکـی تـر بـدۆزەوە" جـۆنـگـکـووک بـەبـێـزاریـەوە وتـی , دڵـنـیـابـووەوە کـە چـیـتـر هـیـچ رێـگـایـەکـی بـۆ نـەمـاوەتـەوە جـگـە لـە بـەدەرکـردنـی خـۆی.

'بـاشـە چـاوجـوانـی نـەفـرەتـی بـۆچـی هـێـنـدە سـوریـت لـەسـەر ئـەوەی مـن وەربـگـریـت ' بـیـریـکـردەوە.

" مـەرجـەکـەت چـیـیـە ؟"

" مـن جـلـی فـەڕمـی نـاپـۆشـم هـەرگـیـز و هـەرگـیـز"

" تـەنـهـا ئـەوە ؟ هـەر هـیـچ نـیـیـە , حـەزت لـە چـیـیـە بـیـپـۆشـە. گـەر حـەزیـش دەکـەیـت یـاسـایـەک دەرئـەکـەم هـەمـووان جـلـی فـەرمـی نـەپـۆشـن تـاوەکـو هـەسـت بـە نـائـاسـودەی نـەکـەیـت" تـێـهـیـۆنـگ وتـی , هـەسـتـی نـەکـرد کـە چـۆن قـسـەکـانـی هـیـچ لـە قـسـەی بـەڕێـوبـەرێـک نـاکـات , بـەڵـکـو زیـاتـر لـە قـسـەی کـەسـێـکـی شـەیـدا دەکـات.

بـەڵـام کـاتـێـک ڕوخـسـاری جـۆنـگـکـووک بـیـنـی کـە چـۆن بـەسـەرلـێـشـێـواویـەوە لـێـی دەڕوانـێـت , بـرۆکـانـی گـرژکـردووە. درکـی بـەو قـسـانـە کـرد کـە لـەدەمـی هـاتـبـوونـە دەرەوە . هـەسـتـی بـەگـەرمـی دەکـرد کـە چـۆن بـۆ ڕوومـەتـەکـانی بـەرزدەبـووەوە , لـە نـاخـەوە نـەفـرەتـی لـە خـۆی دەکـرد.

𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔Where stories live. Discover now