08.04.2022
Duyduğum çığlık ve inleme karışımı seslerle gözümü açtım. N'oluyor?
Tanrı aşkına bu aptal, sex için başka bir yer bulamadı mı?
Bekle. Aseksuel olduğunu söylemişti, ona inanmıyorum ama bu konuda ciddi gibiydi.
O zaman bu sesler ne?
Burada benden başka insanlar da mı var? Bu iyi mi kötü mü, bilmiyorum ama ben sevineceğim!
Ve şu an biri acı çekiyor... Belki de üzülmeliyimdir? Bilemiyorum.
Sesler artmaya başladı ve ben sevindiğim için kendimi çok kötü hissediyorum. Hiçbir şey yapmadan bunu dinleyemem!
"Davis! Davis buraya gel, Davis! Hey!" Ben bağırırken sesler bir anda durdu, bende bağırmayı kestim. Duydu mu beni? Kıza işkence etmeyi bıraktı mı yani? Birkaç saniye içerisinde açılan kapıyla içime garip bir his doğdu. Korktum.
"Efendim Ash?" Gayet sakin. Oh, korkmama gerek yok.
"Neler oluyor?"
"Sesler mi? Hiçbir şey sadece bir maymun üzerinde çalışıyorum. Yalıtımı kapatmayı unutmuşum, kusura bakma." Maymun mu? O seslerin maymundan gelmediğine eminim.
"Bana yalan söyleme." Dedim gözlerimi hafif kısarak.
"Tamam." Dedi ve ışığı kapatıp gitti. Tamamen karanlık olan odada kalmak biraz değil, çok fazla korkutucuydu.
TANRIM! ÇOK KORKUYORUM!
"Davis! Tanrı aşkına Davis, aç şu ışıkları. Hey!"
Garip bir makine sesiyle çığlık attım. Bu ne?
Etrafa yayılan garip koku; burnumu sızlatırken, gözlerimi yaşarttı. Kısa bir zaman sonra, gözlerimin kaydığını hissettim. Gözlerim yanmaya başladı ve düşüncelerim birbirine girdi. Odaklanamıyorum. Bilincim tamamen kapanırken karanlıktan, karanlık sayesinde kurtulacak olmanın hissettirdikleriyle kendimi uykuya bıraktım. Tanrı -eğer varsa- önce o kızın daha sonra da benim yardımcım olsundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
denek 1
Paranormaldenek serisi ~boy --- "Emin misin? Geri dönüşü olmayabilir." "Eminim. O paraya ihtiyacım var."