Aşkım,
Seni nasıl özlediğimi tahmin bile edemezsin. Şu an tatilde olsan bile her zaman seni düşünüyorum. Bu sensiz 20 günün nasıl geçeceğini...
Aslında kafamda bir sürü şey var ikimizle ilgili. Elime kalemi alınca hiçbirşey hatırlamıyorum. Aşkımızı kağıtlara yazamayız, sadece yaşarız sevgilim. Eğer bir gün bu defter eline geçerse oku. Bu sözleri beyninden çıkar belki ama kalbinden hiç çıkmasın.
Seni nasıl sevdiğimi kendime anlatamıyorum. Bu kadar sayfa bile yetmiyor. Seni çok seviyorum. Nasıl sevdiğimi ben bile bilmiyorum, sadece seviyorum. Her insan hayatında 1 kere aşık olurmuş. Ben senin için yedinciyim. Biliyorum. Ben şu ana kadar hiç aşık olmamıştım. İlk defa sana aşık oldum. Aşık olmayı senden öğrendim aşkım. Sen bana çok şey öğrettin ve yaşattın. İlk gerçek aşkım oldun. Eğer bir gün ayrılırsak beni unutma. Belki unutacaksın ama hatıralarımız ve paylaştığımız şeyler hep seninle kalsın. Üzülürsün yaşadığımız onca şeylerden sonra böyle olmaya. Ama ben seni hiç unutmayacağım. Bizi hiç unutmayacağım. Şu an ............. dasın. 20 gün yoksun. Seni o kadar çok özledim ki... Nefesini, kokunu dudaklarını,tenini,sıcaklığını....Keşke yanında olabilsem. Kalp atışlarını duyabilsem, ellerini tutabilsem.
Çıkalı baya oldu. Arada bazen küçük kavgalarımız olsa bile beraberiz. Bazen sinirli olup sana kızabiliyorum. Çünkü 20 gün yoksun ve bunun acısını senden çıkarıyorum. Özür dilerim aşkım. Korkuyorum. Aramıza bir şeyin girmesinden, bize bir şey olmasından. Güçlü olmam gerek. İkimiz için.
Bazen düşünyorum da sen beni görmeseydin hiç tanışmayacaktık. İyiki beni o gün orda o saatte görmüşsün ve konuşmaya başlamışız. İyiki seni tanımışım. İyiki senin aşkın olmuşum.
Hiç kimseyi senin kadar sevmemiştim. Sen benim hayallerimsin. Benim kalbime giden yolsun. Zaman buldukça yazmaya karar verdim. Sana olan aşkım her gün daha çok büyüyor. Sadece seninim, sadece benimsin sevgilim.