18 EYLÜL

4K 74 4
                                    

Merhaba,

Uzun zamandır yazamıyorum. Hiç vaktim olmuyor. Ama artık sıklıkla yazmayı düşünüyorum. Kimseye söyleyemediklerimi buraya yazmak istiyorum.


Kendimi tanıtmadım. Ben Alçin. Liseye gidiyorum ve ........ da yaşıyorum. Sanırım bu kadar bilgi yeter. Konumuza dönelim.


Bir karar verdim. Sıkıntılarımı senle paylaşacağım, sen benim en yakınım olacaksın. Yakın arkadaşlarım bilde de noldu? Hep kazık yiyen ben oldum. Bu yüzden kimseye bir şey söylemeyeceğim.


Okulun ilk haftası. Yavaş yavaş alışmaya çalışıyorum. Aşkımla (Can) aram iyi. Bende iyiyim. Canla iki gündür konuşmuyoruz. Galiba dersleri yoğun ve işleri var. Zaten aramak için dakikası yok. Belki tanışanacaklar. Yanlış duymadın tanışacaklar. Anne ve babası öyle istiyormuş ama zamanı belli değil. Can okuluna orada devam edecek. Eski sevgilim olan Berkten sonra bu haber biraz kötü oldu ama napalım? Herşey üst üste geldi ama alışmaya çalışsam iyi olur. Taşınmalarının bizi etkileyeceğini sanmıyorum. Kolay ayrılmayız çünkü birbirimizi çok seviyoruz, söz verdik beraberliğimize. Bu Berk olsayına gelirsek de Canla kavga ettiler. Hemde evimin önünde. Komşular anneme şikayet edince bende zor durumda kaldım. Keşke birbirlerini görmeselerdi. Berk bana çok kötü şeyler yaptı bir dövmediği eksikti. Bir zamanlar aynı okuldaydık sonra çıkıp ayrıldık. Canımla yazdan beri beraberiz. İkimizde uzun ilişki istiyoruz. Ailesiyle tanışmıştım yazın çok tatlı insanlar. Beni çok sevdiler. Benim annem tanıştı Canla. Babamı tanıştırmayı düşünüyorum çünkü en son babama Canı söylerken kavga ettik. Sonra bende çok sinirlenip evi terk ettim. Onun evindeydik zaten bende annemle yaşıyorum. Aslında kimseye söylemeyecektim ama Canın bir abisi var. Adı Doruk. Can bana söylemese de abisi hasta. Doğuştan gelen birşey sanırım. Hastalığının adını bilmiyorum. Fakat ne zaman evlerinde Cana baksam gözlerini benden kaçırıyor ve çok masum bakıyor. Dorukta beni çok seviyor. Bazen Can bizi kıskanıyor. Abisine sinir oluyor ama aralarında kavga çıkmasını istemediğim için Canı sakinleştirmek zorunda kalıyorum.


Umarım Can beni arar. Onu çok özledim. Okul dönemi sınav yoğunluğunu biliyorum. Bu yıl sınıfta kalmaması gerek. Bunun için dua ediyorum. Bugünlük bu kadar yeter.

GÜNLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin