Pohled Julie
"Juli,dneska pojedeme na výlet."oznamoval mi Dominik u oběda.Jedli jsme už zmíněné lososové těstoviny,Dominikove oblíbené jídlo,hned po krevetových těstovinách.
"Kam nás chceš vzít?"ptala jsem se zvědavě.
"To ti neřeknu,překvapení."
Uraženě jsem se na něj podívala.
On se na mě pouze usmál a pokračoval v jezení.Po obědě jsem chtěla jít do koupelny že se pujdu rovnou osprchovat a nachystat na ten Dominikuv překvapující výlet.
Dveře koupelny zamklé klasik.
Ten kým vyleze ze sprchy.Horší jak holka,trvá mu dýl se nachystat jak mně.
"Domčo musí ti to tak trvat?"ptám se zoufale.
"Ale já stebou jedu na výlet a musím být fešák i když to jsem vždy."odpoví nazpátek.
Egoisto.Po nekonečných dalších 20 minutách Dominik vylezl z koupelny.Fakt mu to moc slušelo.
Jenže on musí být upravený všude i když sedí doma celý den na gauči a cpe se čipsama.Hlavně žes mi říkal jak chceš cvičit a zdravě jíst že Dominiku.
"Sluší ti to."políbila jsem ho.
Mrkl na mě a chytil si mě za pas.
"Hej hej,to nech na jindy.Teď se jde chystat tvá princezna."
"Moje princezna se chystat nemusí,i kdyby jdeš takhle v teplákach a mém tričku."
Převrátila jsem očima a zamkla se v koupelně.
Dala jsem si sprchu umyla vlasy namalovala se a pak mi zbývalo jen se obléct.V ručníku jsem přešla do pokoje kde jsem ze skříně vytáhla černé džíny,bílý top a na vrch vemu jen džínovou bundu jelikož venku začíná sluníčko pěkně pálit.
Vlasy jsem měla sepnuté do copu.Ještě naposled jsem se podívala do zrcadla a šla za Domimikem do obýváku,který tam netrpělivě čekal.
"Mužeme jít."
"Sluší ti to lásko."políbil mě tentokrát on.
V chodbě jsme si dali boty a vyrazili.V autě nám hrála písnička až na měsíc.Oba jsme si nahlas zpívali.Cesty byli prázdné,jakoby se lidi vypařili.
Jen my dva v autě s písničkama.Bylo to jako z filmu.Myslela jsem si že to mezi náma nemuže nikdo ani nic pokazit.Vše jsem viděla tak ružově.
Dorazili jsme na místo.Po hodině a pul cesty autem.
Dominik nic neříkal.Z kufru vytáhl nějaký košík nebo co to bylo.
Chytli jsme se za ruce a kráčeli nějakou lesní cestičkou.
Vyšli jsme u nějakého jezera,bylo to tam fakt hezké.Nikdo tam nebyl.
Dominik rozprestřel deku na trávník a z košíku začal vytahovat jídlo.To je tak roztomilý.Zrovna u někoho jako je on by vás nenapadlo,že jeho něco takového napadne.
Ze své ledvinky začal vytahovat nějakou krabičku.
"Juli,tohle je pro tebe.Já budu nosit J,jako Julie,ty D,jako Domimik."řekl a z krabičky vytáhl dva zlaté řetízky.
"Jsou nádherné."
Řetízek mi zapl okolo krku a já mu zase zapla ten jeho.Po tom co jsme se najedli jsme jen leželi v dece a povídali si tak nějak o životě.Vyprávěl mi o svojí ex,o rodině,o jeho tátovi.On si to všechno co mu kdo udělal vubec nezasloužil.Dominik je nejhodnější kluk,jakého jsem kdy poznala.Je to sním občas těžký,ale vím jedno Dominiku,že stebou chci být navždy.
Kde je naše navždy?
ČTEŠ
𝑫𝒂𝒓𝒌 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔/𝑭𝑭 𝑵𝒊𝒌 𝑻𝒆𝒏𝒅𝒐
FanfictionPříběh vypráví o Nik Tendovi,které prožívá ve svém životě těžké časy.Prochází problémama v rodině,je nešťastný ze všeho co se kolem něj děje a každá hloupost mu dokáže ublížit.Jen pravá láska ho muže dostat ze dna. Čti a dozvíš se víc❤️