Kapitola dvacátá třetí

223 8 3
                                    

Pohled Julie
Kvůli Dominikovi jsem snad celou noc nespala. V 6 ráno jsem vstala od něj z postele a šla si udělat kafe a pak se vrátila za ním s tím že jsem si taky chvilku pospala.
Vzbudila jsem se v 5 odpoledne a první co jsem viděla byl ležíci Dominik, už trochu s barvou  koukajíci do stropu.
"Jak ti je?" zeptám se. "Je mi líp, dával jsem si ještě prášek a byl chvilku na vzduchu a už nebliju břicho mě taky nebolí tak vše dobrý" odpoví mi a usměje se.
"Tak to je dobře, a z čeho ti bylo vůbec zle?" zeptám se znovu. "Včera jsem si dal na snídani brambůrky a pak to šlo už samo" poví.
"Ale už žiju zdravě, už fakt jo" dodá aa oba se zasmějeme. "Zítra by jsme mohli někam zajít" navrhne. "
A kam?"
"Noo, aquapark? Když tak by jsem zavolal i Jakuba, třeba by sis rozuměla s jeho holkou, když teda půjdou" poví s radostí malého dítětě.
"Zní to fajn, ale venku ještě takové teplo není Dominiku"
"Bazény jsou i vevnitř" protočí očima a už drží v ruce mobil a volá komu jinýmu než Jakubovi.

"Dominiku ty máš ale práci,kterou musíš dělat a dodržovat nějaké pravidla které jsme si určili.Ty si nemužeš jen tak jít na výlety,nebo se válet doma.Žádná Julie.Práce Dominiku je přednější.
Začíná nám tour po celém Česku a Slovensku za týden.Ty si myslíš že budeš mít na lásku čas?"slyšela jsem,jak Jakub po Dominikovi řve v telefonu.
"Co mi tím chceš říct?Že se sní mám rozejít?"
křičel po něm Dominik nazpátek.
Rozejít?Však jsme spolu chvíli.
"Nechci ježíš ale budeš se mi pak stěžovat že se hádáte že nani nemáš čas.Týna už je zvyklá,jsem sní 3 roky.."

Dominik hovor típl a mobil hodil na stul.
"Já vše slyšela."
"Julčo neposlouchej ho.On je na mě zlej občas,strašně na mě s prácí tlačí.Musí pochopit že tě miluju a taky nemužu furt pracovat.Koncerty jsou jiná věc,ale na ty přece budeš jezdit,Týna jezdí taky.Taky se mu mužu na celé koncerty vysrat!"zvýšil hlas a nechyběla pěst do stolu.
"Notak uklidni se.Já chápu tvoji práci,budu stebou klidně na koncerty jezdit.S Jakubem si skus promluvit že budeš i semnou,i pracovat.
snažila se to řešit s klidem.
"Kurva Julko tohle mu nevysvětlíš chápeš?Když poví že bude tak,tak musí tak být.Já se sním nechci hádat je to parťák a nechci se hádat ani stebou."
"Prosím teď nato nemysli.Pujdeme spolu do aquaparku teď a nebudeme řešit blbosti.Jsme spolu?Jsme.Nebuď smutný ani naštvaný,jdem si zbalit a jdeme si užít bazény."
I jsme tak udělali.Vzali jsme si věci,nasedli do auta a vyrazili směr Aquapalace Praha.

Kamoška prišla o účet.Má nový kde už je vydaná kapitola 24.Starý cus_wolfeno
nový kitt666

𝑫𝒂𝒓𝒌 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔/𝑭𝑭 𝑵𝒊𝒌 𝑻𝒆𝒏𝒅𝒐Kde žijí příběhy. Začni objevovat