Multimedia Nil
KUZEY (DEVAM)
Doktor çıktı hemen ayağa kalktık. "Hastamizin durumu iyi ama tedbir için bir gün boyunca yoğun bakımda uyutucaz. Birazdan alırız teker teker görmek şartıyla göre bilirsiniz. Ama sadece 5 dakika geçmiş olsun."dedi ve gitti. Birkaç dakika sonra azrayı sedye üzerinde çıkardılar. Yüzü bembeyazdı. Sanırım fazla kan kaybetmişti. Yanınızdan geçerken bizde onu takip ettik. Azrayı bir odaya götürdüler. Hemşire dışarı çıktığında onu gorebilecegimizi soyledi. Ilk ben giricektim. Nefret ettiğim hastane kıyafetlerini giydim. Bu kıyafetlerden nefret ediyodum. Çünkü geçirdiğimiz trafik kazasinda da kardeşimi görebilmek için bu kiyafeti gitmiştim ve girdiğimden birkaç dakika sonra kardeşimin kalbi durmutu. Kapı açıldı ve iceri girdim. Azra hic kıpırdamadan yatıyodu. Yanında boş kalan yere oturdum. Söze "intihar edicek kadar nolmus olabilirki. En fazla seni arayıp rahatsız etmislerdir. Yada yanına gelip bu aksam bos olup olmadığını sormuslardir. Uyandiginda neden bunu yaptigini aciklicaksin bu bir. Ikincisi ölmemelisin çünkü daha seninle çok ugrasicam küçük bakire. Bunu dememden hoşlanmadigini bildigim icin sana kucuk bakire dicem. Sana orospu dediğim icin cok kızdın biliyorum ama tam hassas noktama gecirilirmi bunu hesabini uyaninca sorucam. Sana hepsini hesababi sorulacak. Hele bi uyan sen."dedim. Tam o sırada kapı açıldı ve hemşire "vaktiniz doldu"dedi ayağa kalktım ve disari çıktım.
...
Ertesi gün azrayı normal odaya aldılar. Azra uyandığında hemşire birkac sey kontrol etti ve gitti. Azra ilk basta nerde olduğunu kavrayamadı. Beni gördüğünde bağırmaya calisarak diyorum cunku yorgun oldugu icin bağıramadi "neden beni kurtardin. Ne güzel olup gidicektim. Yaptıkların yetmedi mi?" Eceye dışarı çıkması için isaret verdim. "Kendini fazla yorma. Benim sorucagim sorularla birazdan yeterince yorulacaksin. Simdi sus." "Susmıcam işte. Hem sanane ister konusurum ister konusmam senin sorucagin sorularada cevap vermicem" allah sen bu kızın yakınlarına akil fikir ver. "Sen baya iyisin bakıyorum çenenden anlaşılıyo ve sorularima cevap vericeksin. Simdi iyisen başlıyalım."dedim ve tekrar konusmaya basladim. "Intihar edicek kadar ne oldu?" "Bide soruyomusun. Senin yuzunden kac defa arandim kac kisi yanima oda neyse. Bir kiz geldi adi nilmiymis neymis beni tehdit etti bide hakeret etti. Sonra biri beni cikistirip tam tecavuz edicekti ki cem beni kurtardi. Sonra lavobada kabinlerin birinde agliyoken iki kisi geldi benim hakkimda birsuru sey konustular bide ne oldu diye soruyomusun?"dediginde sasirdim. "Biri sana tecavüz etmeye mi kalkisti" "evet çok mu sasirdin. Ne bekliyodunki" sag yumrugumu sıktım. "Kim yaptı sana bunu" "bide umursuyormus gibi yapiyosun ya be guzel rol yapiyosun ya" "kim yaptı"dedim dişlerimi sıkarak "bilmiyorum tanımıyorum. Ne zaman burdan çıkıcam" "doktorla konuşmaya giderim şimdi"dedim ayagi kalktim ve kapiya dogru yuruyup çıktım. Doktorun odasina kapiyi calmadan bildigin daldim. Napiyim ben kuzey akayim. "Azra Dinçeri çıkarmak istiyorum"dedim itiraz istemeyen bir tonda. "Bende sizle bu konuyu konusucaktim. Azra hanımın öncedende psikolojik sorunlari varmis ve bircok kez sinir krizlerine grip hastaneye yatmis biliyomuydunuz"dedi. Bu kız gercektende deliymis. "Hayır"dedim. "Birkac ilac yazdim intihar etmesinin bir sebebi vardir ve tekrar intihara kalkisabilir bu yuzden birinin yanında kalmasi gerekli. Bunun haricinde bir sorun yok. Cikis islemlerini yapabilirsiniz."dedi. Odadan ciktiktan sonra telefonla eceye azrayi hazirlamasini istedim. Cikis islemlerini hallettim ve arabaya gidip beklemeye başladım. Azrayla konusucaktim. Kimsenin bilmemesi lazimdi. Bu süreçtr yaninda ben kalicaktim ki kimse duymasin basima bela alamicaktim. Zatrn belalar sira geziyo. Eceler geldiginde azraya evini sordum ve bir daha konusmadik. Mecburen azra bisey soylemesin diye onla ilgilenmek zorundaydim aman ne güzel. Eve geldigimizde ecenin burda kalmasını söyledim ve çıkıp gittim.Bölüm sonu. Bölüm geç geldi ama yazacak vaktim yoktu. Votelemeyi unutmayın sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÜLÜMSEME
Teen FictionTek beyazlığı masumiyeti olan bir kız. Geçmişi yüzünden karanlığa gömülmüş bir çocuk. Bu ikilinin tanıştıktan sonraki hayatı nasıl olucak? Anlaşabilecekler mi ya da birbirlerini bırakabilecekler mi? Azra ve Kuzey ilk defa birbirlerine gülümseyecek...