Ön Bölüm

54 12 0
                                    


Sabah çok farklı kalktım. Bu sefer mutluydum. Aylar ve hatta yıllar sonra bu kadar mutlu olduğumu hatırlıyorum. Bu konuyu birine anlatmalıyım ve bu anlatacağım kişi kısa zamanda tanımış olmama rağmen yıllardır tanıyomuş gibi hissettiğim kişi yani yağmura anlatıcam. Tabi cem ve denizede anlatıcam ama sadece üstü kapalı gülme kısmını ayrıca bugün berkayla da konuşmalıyım. Sonuçta bunu ona yapamam başkasını seviyoken onunla çıkamam. Umarım beni anlar. Üstümü giyindim kahvaltımı yaptım. Dışardan korna sesi gelince çantamı aldım ve dışarı çıktım. Bizimkileri biraz şaşırtma vakti. "Selam gençlik"diye neşeyle şakıdım. Üçü birden bana ağzı açık bi şekilde bakıyodu. Tabi benim durumu biliyolar. Bu yüzden şaşırmaları baya normal. "Tamam tamam bakmayın öyle okulda size herşeyi anlatıcam."dedim ve önüme dönüp telefonu elime aldım. Mesajlara girdim. Bir mesaj vardı ona sonra bakmayı aklımın köşesine not ettim ve yağmura 'sana detayları başbaşayken anlatıcam' diye yazdım. Aynadan arkaya baktığımda yağmur tamam anlamında gözlerini 2 kez açıp kapadı. Diğer mesaja girdiğimde bunun kuzeyden olduğunu fark ettim. 'Bugün senle konuşmalıyız' yazıyodu. Cevap yazmadım. Bari numarasını kaydetiyim. Kuzey yazdım ve kaydet butonuna bastım. Bugünün en zor kısmı sanırım berkaydan ayrılma kısmı olucak. Okula geldiğimizde bizimkilere olayı kuzeysiz bi biçimde anlattım. Onlarda benim adıma sevindiklerini söylediler. Onlara kuzeye aşık olduğumu söyleyemezdim. En azından erkeklere. Bu akşam yagmurlarda kalıcaktım ve ona bütün hepsini akşam anlatıcaktım. Aklıma yine berkayın gelmesiyle hemen telefonumu cıkardım ve 'bugün ben okuldan çıktıktan sonra buluşalım sana bişey söylemeliyim' yazdım. Birkaç dakika sonra mesaj geldi. 'Tamam' ohh inşallah güzel geçer. Çok üzüldüğümden kimseyi üzmek istemiyorum. Bu yüzden bu konuşmayı onu üzmeden yapıcam. Zil çaldığında cemle beraber sınıfa geçtik. Öğretmenler zilinden birkaç dakika sonra öğretmenle beraber kuzey girdi. Bu çocuğun rahatlığına hastayım. Okul onunya geç kalsada bişey olmaz.  Ona kızan öğretmen kovulur bu yüzden hiç kimse ona karşı çıkamıyo. Tabi ben hariç. Bu yüzden ona ilk tokat attığımda egosu okşandı ve bana bunları yaptı. Gözleri bendeyken ağır adımlarla yerine geçti. Bugün ondan köşe bucak kaçtım. Okul bitene kadarda kaçmaya devam edicem. Daha onunla konuşmaya hazır değilim.
...
Son dersteydik ve zilin çalmasına 4 dakika kalmıştı. Ceme yaklaştım ve sessizce "ben bugün sizle gelemicem. Berkayla konuşmalıyım."dedim. Başını onaylar biçimde salladı. Bugünüm şöyle geçmişti.  Derslerde hep kuzeyin gözünü bende hissetmiştim. Teneffüslerde ise genelde yağmurla okulu dolaşıyoduk. Kuzeyi gördüğümde yagmuru hemen baska yöne yönlendiriyodum. Yani aşırı yorucu geçmişti. Zil çaldığında çantamı topladım ve cemle dışarı çıktık. Cemlerle vedalaştıktan sonra kapının önünde berkayı beklemeye başladım. Tam o sırada yanımda bir araba durdu. Arabanın içindekine baktığımda bu kişinin kuzey olduğunu gördüm. Allahım Berkay çabuk gelsin. "Konuşmamız lazım atla"dedi. "Olmaz berkayla buluşucam sonra"dedigimde bana ciddimisin der gibi baktı. "Ilk bana gülümsüyosun ve hala berkayla bulusucam mı diyosun saka gibisin."deyince "sana gülümsemem berkayla buluşmayacagımda ya da seninle konuşacağım anlamına gelmez."dedim. Sinirlenmis olucakki tıslayarak "atla şu arabaya yoksa zorla ben bindiririm"dedi. Tam o sırada berkayın arabasını gördüm ve koşturarak arabaya bindim. Arkamda bi adet sinirli kuzey bırakarak tabi.

Selam arkadaşlar uzun bi aradan sonra yeni bölümü attım. Çok kısa olduğu için bunu ön bölüm yapmaya karar verdim. Aslında kafamda böyle bişey yoktu ama daha fazla beklemek istemedim ve bölümü attım umarım begenirsiniz. Votelemeyi unutmayın. Sizi seviyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere.

İLK GÜLÜMSEMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin