Kafamı salladım "Tamam eşyalarımı alıp geliyorum efendim " duraksadım. Ve sonra her zamanki gibi dibine kadar sarhoş olan babama dönerek "Sen eve doğru git ben geliyorum " dedim. Bay McCall 'un odasından çıkar çıkmaz hızlıca sınıfımı bulduktan sonra içeri girdim. Öğretmen " Bayan Bradshaw ? Ne bu telaş, nefes nefesesin" dedi merakla. Amaçsızca tuttuğum nefesimi bırakarak "Çantamı alıp çıkacağım" dedim. Ve oturduğum yere doğru yöneldim. Çantamı almak için kafamı kaldırdığımda gözlerim mavi gözlere çarptı. Sert.. Gizemli.. Masum.. Karanlık.. Gözlerim adeta gözlerine kilitlenmiş gibiydi. Uzun zamandır bunun özlemiyle yaşıyormuş gibiydi.. Mavi yeşili özlemiş gibiydi.. Sanki gözlerimizi sessize almıştık. Anlatmak istiyoruz ama anlatamıyoruz gibi. Farklıydı.. Çok farklıydı..
Isınan ve kızaran yanaklarımı hissedince öylece durduğumu anladım , hızlıca gözlerimi kaçırdım. Sessiz bir şekilde dağınık olan saçımı sol kulağımın arkasına alarak" Afedersin" dedim. Sıranın üzerinde duran eşyalarımı toparlamaya çalıştım. Ben toparlamaya çalıştıkça daha fazla dağılıyordu. Ne oluyordu bana böyle. Ellerim titremeye başlamıştı. Yanaklarım dahada kızarıyordu. Hızlı nefes alıp hızlı veriyordum. Bana baktığını hissedebiliyordum. Ve baktığı her saniye , her salise elim ayağıma dolaşıyordu. Sonunda ona hiç bakmadan eşyalarımı toparladım. Koşar adımlarla sınıftan , daha sonra okuldan çıktım. Okul bahçesindeki bankta sızmış olan babamın yanına gittim. iğrenç bir şekilde sigara ve alkol kokuyordu. Sağ kolunu omzuma attım elimle belinden tutarak eve doğru götürmeye çalıştım. Biraz ilerledikten sonra ayak sesleri duydum. Arkama baktım. Alburn okul kapısından çıkıyordu. Hayır , olamaz. Kafamı hızla çevirdim. Kocaman yutkunarak taşıdığım bu leş ayıyı daha hızlı götürmeye çalıştım. Ve bir an önce eve gidip daha fazla rezil olmamayı istedim. Var gücümle bu içkili ayıyı sürükleyerek ilerledim. Okuldan çoktan çıkmıştık. Eve çok fazla bir mesafe yoktu. Bununla baş edebilirdim. KESİNLİKLE . Ah saçmalama Morgana aptal mısın ? Eve varmana daha çok vakit var . Birde kocaman bir yükün varsa zaman daha daha daha fazla demektir. Yorulmuştum. Biraz durdum. Tam devam edecekken yük birden hafifledi. Soluma baktım. ALBURN.