Bölüm 3

177 7 2
                                    

ARKADAŞLAR 2. BÖLÜMDEKİ 2 KARAKTERİN İSİMLERİNİ MORGANA VE ALDİS OLARAK DEĞİŞTİRDİM HABERİNİZ OLSUN İYİ OKUMALAR ;))

Nihayet okula varmıştık. Servisten inip hızlı adımlarla bahçedeki insanların bana attıkları yiyececekmiş gibi bakışlarından kurtulmak için okul koridoruna doğru attım kendimi. Ve gözümün ucuyla etrafımdakilere göz gezdirirken dolapların yanındaki 'OKULU SEVİN' yazılı panoya orta parmağımı göstererek yürümeye devam ettim. Dersimin işlenileceği sınıfı bulduktan sonra yeni kız muamelelerine hazır bir şekilde kapıyı tıklatıp içeriye girdim. Herkesin bakışları üzerimdeydi. Hissedebiliyordum. Bakılacak bir yanımda yoktu gerçi. Yeni olduğum için olsa gerek. Bu bakışmalardan kurtaran öğretmen "Sen şu yeni gelen öğrencimiz.." duraksadı. Araya girercesine"Morgana Bradshaw" dedim. Gülümser bir tavırla "Hoşgeldiniz Bayan Bradshaw" diyerek yerime geçmeme izin verdi. Boş sıra ararken gözüm buz mavisi gözlere takıldı. Sonra siyahımsı saçlara , sonra geniş , kaslı ve zayıf omuzlara sonra da neden bu kadar uzun süre inceleyip ayakta durduğuma. Hızlıca en arkadaki boş sıraya oturup yüzümü kapatacak , utanmamı engelleyecek ve domates gibi kızaran yanaklarımı kamufle edicek olan saçlarımı önüme aldım. Kitaplarımı çıkartıp saçlarımın arasından tekrar baktım. Masmavi gözleri , dağınık geriye doğru hafif yana yatırılmış olan saçları. Güneş ışığına eşlik eden kusursuz teni. Kaslarının üzerindeki siyah , vücudunun üst tarafına yapışan bir t-shirt ve bilek kısımlarına doğru darlaşan siyah renkteki pantolonuyla alaycı tavrı , çekici duruşu beni hiç etkileyememişti."Zırrr , Zırrr ! " çalan zil sesi çocuğa öküzümsü bakışlarımı ne mutlu ki kesti. Rahat bir nefes alıp kafamı sıraya gömerek uyumayı , birdaha adını bilmediğim çocuklara öküz gibi bakmamayı ve bugünün çabuk bitmesini diledim. Taaki bir el omzuma dokunana kadar..














Aşk sen bi susar mısın ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin