Bölüm 4

176 8 0
                                    

MERHABA ARKDAŞLAAAR. ŞİMDİ YENİ BÖLÜM GELİYOR NEYSE SEVİYORUM SİZİ HADİ GRŞRZ :DD
...
Kafamı kaldırıp uzun , altın sarısı ve oldukça karışık olan saçlarımı üfleyerek dokunan ellere baktım ki. O. Evet o. Hani şu kas yığını , mavi gözleri , koyu renk saçları ve hiçte beni etkileyemeyen yakışıklılığı olan gözümle becerdiğim çocuk değil mi ? Yok değil ? Saçmalama Morgana tabi o. Ne diyorum ben.
İç sesimle konuşurken bölen "Öhö öhöm " sesi oldu. Bana o buz mavisi gözlerinle bakıp hiç eksilmeyen o alaycı tavrıyla "Bay McCall'un yanına çağırılıyorsun" dedi bembeyaz dişerini aralayarak. Ne demesini bekleyebilirdimki. Yemeğe çıkalım falan mı ? Yada aşk ilanları ? Neyim ben ? Dünya güzeli mi ? Aptal Morgana.
Kafamı sallayarak "Tamam" dedim ve yerimden kalkarak sınıftan çıktım. Benimle birlikte ismini bilmediğim bay x de (- ismini bilmediğim sürece matematikte sürekli bulunamayan sinir bozucu bilinmeyen "X" sin.- ) yürümeye başladı. Aniden durup "Neden benimle geliyorsun ? " dedim nazikce. "Çünkü neden gelmiyim ? " dedi. OHA. Çok açıklayıcı oldu , saol canımın içi. Atın şunu çöpe. Şaşırarak "Ne yani çocuk muyum ben ? Sen git. hallederim ben" dedim terslercesine. Piç smile attı ve arkasını dönerek gitti ve "Alburn" dedi. Arkasından uzun süre baktıktan sonra arkamı dönüp isminin dudağımda nasıl döküleceğine baktım. " Alburn" İsmi bile çekici bu yaratığın. İyide ben ismini sormadım ki. Niye söyledi ? Aslında sorun o değil. Bay McCall 'un odasını bilmememe rağmen biliyor olduğumu kesinlikle kendinden emin bir şekilde söylemem. Aptalım ben. Ciddiyim. Bide kendi kendime triplere girdim. Tescilli aptalım.

Aşk sen bi susar mısın ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin