#Sevgiliye Notlar

217 3 0
                                    

KENDİNE İYİ BAK OLUR MU ?

Merhaba sevgilim. Şuan neredesin ne yapıyorsun bilmiyorum. Ben odamdaki penceremde seni hayal ediyorum. Bir sigara yakıyorum sonra. Sigaramın dumanını ciğerlerime hapsediyorum tıpkı senin kokun gibi. Ama inan hiç gitmiyor kokun üstümden. Bana bakışın beni koruyuşun beni öpüşün... Kısaca beni ben yapan sendin. Sen olmasan ben hep bir yarımım. Bilmiyorum sen öylemisin ama ben öyleyim. Evet ayrıldık evet herşey bitti. Evet bende bittim tükendim. Karanlıkta bıraktın beni. Oysa sen benim ışığımdın. Herşeyimi senle yaşamak isterdim mesela. Kurduğum hayallerin hepsinde sen vardın. Cümlelerimde. Aklımda. Kısaca sen oldu hayatım. Üzülme diyorsun ya bana nasıl üzülmem ki. Kalbimde açtığın yaranın derinliğini hangi ilaç geçirirki ? Söylesene. Hangi içki unutturur seni bana ? Hangi sigara uyuşturur beynimi. Hatıralarımızı.
Hadi anlat yüreğime. Bir de ona anlat derdini. Kabuk bağlamamış yaramı bir daha SEN kanat. Herşeyinle o kadar güzelsin ki. Acı verişin bile güzel sevgilim. Ama sen yoksun ya. Hiçbir icki unutturmaz bana seni. Her şarkıda seni tekrar hatırlar kalbim. Neyse kafanı ağrıtmayacağım artık. Hayatından da giderim. Ama sen benim hep aklımda kazılısın. Kendine iyi bak olur mu ? Üstünü iyi ört mesela her insana gerektiğinden fazla değer verme. Kalbin kimi sevdiyse ona git. Bak ben yapamadım ama sen yap. Her neyse sevgilim kendine iyi bak olur mu ?

Unutmadım "hiç ayrılmayacağız" deyişini.
Oysa ne de güzel gittin sevgilim. Bak işte bir sigara daha yaktırdı yokluğun. Kaç sigara sonra geleceksin sevgilim ?

Kalbimi kanattın merak etme fazla acı vermedi sevgilim. Benim hastalığımda ilacımda sendin sevgilim.

Şimdi sigaramın dumanı gibi hayallerin de kayboluyor karanlıkta. Gözyaşlarım ıslatıyor yanaklarımı.

Ne kadar ağlamayacağım desemde yapamıyorum ki. Olmuyor işte. Bana acı veriyorsun ama bir yandan da acımı dindiriyorsun.

Bilemiyorum daha ne kadar katlanırım yokluğuna ama sen dayanırsın sevgilim.

Kimi sevdiysen ona git. Onu mutlu et.
Benimle geçirdiğin zamanlar için,beni mutlu ettiğin için sana teşekkür ederim.

Ama bak dediğim gibi zaman geçti. Şimdi gidiyorsun. Gidiyorsun bir daha gelmemek üzere. Hoşçakal sevgilim.

Senden tek isteğim ; Kendine iyi bak sevgilim..

SİYAH DÜŞÜNCELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin