İnsan unutmak ister hatıralarını. Onunla olan , onu hatırlatan şeyleri. Tam unuttum derken çıkar karşına yeniden hatırlarsın.
Sevinirsin bu geri dönüşlere . Ama tekrar gidince pekala canın yanar.
Ben hala unutmadım mesela seni. Herşeyinle kabullenmiştim oysaki. Bütün herşeyini beynime kazıdım. Belki geri dönersin diye. Canımın yanacağını bilerek hemde.
Bilir misin kendini bilerek ateşe atmak nedir ? Hissedebilir misin kalbimde sensizliği ?
Tabii ki hayır. Bilseydin bırakıp gitmezdin beni. İçin biraz da olsa sızlardı. Kim bilir belkide vicdan azabı çekerdin.
Bu yazdıklarım aslında sana isyanım değil , son yalvarışlarım. Ama anlar mısın ki ?
Tabii ki hayır.
Bazen kendimi suya bırakmak istiyorum. Yanlış anlama sakın intihar edeceğimden değil. Biraz da olsa seni daha iyi hatırlayabilmek için.
Hani sorarlar ya senin için mutluluk nedir diye. İşte ben onlara "sen" i anlatıyorum. Anlamıyorlar.
Evet, insanlar çoğu zaman beni anlamıyorlar. Kimisi gülüp geçiyor anlattıklarıma kimisi de acıyor halime.
Olsun. Acımda senden olsun. Ne de olsa alıştım artık küçük şeylerle mutlu olmaya.
Bazen yanında olmak istiyorum mesela. Saatlerce gözlerine bakabilmek. Ya da saatlerce sarılmak. Yeterki içinde sen ol.
Bütün insanlar boşver diyor sensizliğime. Ama o kadar kolay boşverebilir mi insan ?
Ben herşeyi beynime kazıdım diyorum. Nasıl boşvereyim ?
Hadi anlatsanıza bana. Bu boşvermek içinde yaşa mı demek ?
İçime attım zaten bunca zaman. Odamın içinde yaşadım tüm yitirdiklerimi. Gecenin karanlığında sessizce ağladım gidişine.
Hadi anlatsanıza bana boşvermeyi ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH DÜŞÜNCELER
AcakHayat kısa. Herşey için kısa. Bunun farkında bile değiliz. Geçmişimizi unutup geleceğimizi planlamak için. Aşk denilen duyguyu yaşamak için. İnsanlar ister saçma bulsunlar ister mantıklı ama bunlar benim siyah düşüncelerim.