Senden Bana Kalan

45 2 0
                                    

Her ilişki sonrası neden dönmek isteriz ? Keşke yeniden başlasa durumları falan. Geri döneni kabul etmek çok zor gelir bazı insanlara. Bu duruma bağlı tabii. Mesela aldatmakla , sırf egosu yüzünden ayrılmak gibi.

Bazı gerizekalılar egoyu gurur sanırlar. Karşısındakinin duygularını görmezden gelip egolarını ortaya çıkarırlar. Peki neden ?

Aslında bir nedeni yok. Gerçekten hiçbir nedeni yok. Hani bazıları der ya kadınlar ne istediğini bilmez diye hah işte onu yanlış söylemişler erkekler ne istediğini bilmez asıl.

Ben hergün senin için öldüm. Defalarca.
Sadece kalbim acıdı. Ruhum desen zaten yok.

Senden bana kalan sadece acı. Özledim mesela. Tahmin edemeyeceğin kadar özledim.

Hani bi hayal kurmuştuk seninle çok güzel bir evimiz olacaktı. İşte ben o evde hergün yalnız başıma ölüyorum. Ama sen ne bilirsin ki kalbinde bir acıyla yaşamayı .

Unut dediğin gün seni öldürmek istedim. Ancak ölünce unutursun. Ne kadar unuttum desende beynindekiler inatla bir daha hatırlatır.

Unutmak inan kolay değil sevgilim. Zaten hiçte sevmezdim ayrılığı bilirsin.
Vedalar her zaman zor gelir insanlara.
Ya da bana.

Evet bir yara bıraktın bana giderken. Kalbimin en güzel yerinde. "Sen" de.
O kadar derin ki acısı.

Neyse şikayet etmeyeceğim artık senden. Üzmeyeceğim daha fazla seni.
Tamam hadi egoların kazandı yine.

Bana iyimisin diye sormuştun geçenlerde. İyiyim demiştim. Ama iyi değildim. Sen gittiğinden beri iyi olamadım ki. Dört duvar arasında sessiz çığlıklarla ağladım gidişine.

Kaç gece bekledim. Saatlere bakmadım hiç. Sensiz zamanın da bi önemi yok. Dışardan mutlu gözüküyormuşum öyle diyorlar. Ama içimdeki çocuk öldü.

O da gitti . Artık tek başımayım. Güçlü değilim. Sen giderek ardında kocaman bir hiç bıraktın.

Evet sen mutlusun. Ne garip değil mi ? Benden sana kalan mutluluk senden bana kalan ise acı.

Beklemedim hiç gelirsin diye. Aslında başlarda belki dedim son bir umut.
Ama bak artık umutlarımda yok.

Yok oldum senden sonra.
Artık inanmıyorum geleceğine. Gelmeyeceksinde.
Ama gelsen ne güzel olur..

İşte sevgilim. İşte bunlar senden bana kalanlar. Şimdi hoşça kalma .

SİYAH DÜŞÜNCELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin