26

617 51 43
                                    

meowhomin

meowhomin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11.023 beğeni           637 yorum

meowhomin: yeni baba kilidi acıldı @ seungmininiz

Yorumlar:  yorum ekle...

hwanghyunjin: ben cektim bunu gurur duyuyorum kendimle 

felixieyong: ship

hannie_: NE

seungmininiz: 😎😼

...

Bir süre oyun oynayıp yorulduktan sonra herkes bir köşeye yığılmıştı. Evlere dağılmak için toplanmaları gerekiyordu ama herkes fazlasıyla üşengeçti şuan. Boşluktan faydalanıp Minho'nun yanına geçti Chan, biraz durgun gözüküyordu.

"Pişt ne yapıyorsun?"

"Uyukluyorum. Duşa ve uykuya ihtiyacım var. Sende durumlar nasıl?"

"Fena değil Jisung, sen ve ben hariç herkes uyuyor." dediğinde yerde Jisung'un bacağına yatmış Changbin'e baktı Minho.

"Yakışıyorlar aslında."

"Evet iyi de anlaşıyorlar, bir onlar kaldı herhalde beraber olmayan."

"Yakında onlar da yanımıza gelir el ele. En iyisini yapıyorlar acele etmeden, sessiz sakin her şeyi oturta oturta ilerliyorlar, mis."

"Biz en iyisini yapmadık mı?" dedi gülerek.

"Ne bileyim oğlum sizde bulunduğunuz duruma göre en iyisini yaptınız herhalde. Bir ara işler karıştı ama şimdi her şey iyi. Mutluysanız iyisi kötüsü yoktur bu işlerin."

"Öyle tabii, sen neler yapıyorsun nasıl gidiyor?"

"Bilmem, ne yaptığımı bilmiyorum zamanım bir şekil geçiyor." dedi Minho.

"Ne kadar benziyoruz." 

"Öyle mi dersin? Lixie nerede? Göremedim, sabahtan beri dip dibesiniz hayret nasıl oldu da ayrıldı?"

"Seungmin'e sarıldı uyuyorlar hamakta."

"Seungmin." deyip silik bir gülüş attı, "Baya iyi anlaşıyorlar benimkilerle. Han desen zaten ayrı çatlak onunla anlaşamayacak insan yok, sende geldin grup tamamlandı."

"Şimdiye kadar hep anlaşamadığınızı duydum ama pek öyle gelmedi bana, siz nasılsınız?"

"Sen benim ağzımı mı arıyorsun?"

"Yakalandım mı?"

"Sorun değil sorun değil. Doğru duymuşsun, aslında pek konuşmuyoruz denebilir."

"Neden?"

"Kişiliklerimiz yani, pek bir sebebi yok. Farklı şeyleri seviyoruz bakış açımız çok farklı."

Soulmate | SkzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin