ben sadece senini(m)

3K 267 73
                                    

M.

16 Temmuz 2019

"Geldik güzelim sabret biraz daha."

"Ama Minho çok merak ediyorumm~"

Minho gözlerini kapattığı sevgilisinin omzunu öptü.

"Bırakıyorum seni sakın gözlerini açma."

"Offff."

Minho kıkırdayıp arkadaşından ödünç aldığı anahtarı çıkardı. Büyük ve eski tahta kapının kilidini açıp sevgilisinin gözlerini tekrar kapattıktan sonra içeriye girip kapıyı kapattı.

"Açabilirsin."

Jisung heyecanla gözlerini açıp etrafına baktı.

"Biz tam olarak neredeyiz ?"

Minho bu sırada üst kata çıkıp hemen sahnenin spot ışıklarını yaktı.

"Bir tiyatro binasında. Burası Seungmin'in babasının tiyatro binası. Burayı yakında satacaklar çünkü emekli oluyor. Seungmin'den bir fotoğraf çekimi için bir kaç günlüğüne anahtarı ödünç vermesi için rica ettim. Anlayacağın burası tamamen bizim."

"Yakın zamanda fotoğraf çekimin mi var ?"

"Yok."

"Ama-"

"Seni çekeceğim Jisung."

"Ah, tamam. Bekle ben hiç bir şey getirmedim ki, ne giyeceğim ?"

Minho kamerasını ayarlarken sevgilisinin sorularını cevapladı.

"Giymeyeceksin Hannie, bu bana kalacak. Olmaz mı ?"

Jisung hafifçe dudaklarını ısırıp başını salladı ve kıkırdayarak konuştu.

"Reddetme şansım yok sanırım"

"Doğru. Sadece çoraplarınla kalmamı istiyorum, soyunur musun bebeğim ?"

Minho Jisung'u çıkmaya başladıkları son 3 yılda sayısız defa çıplak görmüştü ama Jisung hala biraz utanıyordu. Minho'nun dediğini yapıp yalnızca iç çamaşırı ve çorapları kalacak şekilde soyundu. Kısmen dediğini yapmış sayılırdı.

Minho sırıtıp eliyle Jisung'un iç çamaşırını çıkarmasını işaret edince Jisung oflayarak dediğini yaptı.

"Çok güzelsin Ji."

"Her neyse, çekecek misin artık ?!"

Minho utanan sevgilisine bakıp kıkırdadı.

"Yere otur ve dirseklerini omuzlarının arkasına doğru yere koy,"

Jisung sevgilisinin yönlendirmesi ile dediklerini birer birer yaptı.

"Bacaklarını aç, seni görmek istiyorum."

"Lino!!"

Minho güldü ve Jisung'un kızarmış halinin bir fotoğrafını çekti. Patlayan flaş karşısında yanaklarını şişirip söylendi Jisung.

unqualified || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin