25 Ekim 2016
"Ji ?"
"Merhaba, uyandırdım mı ?"
"Evet, içeriye geçsene."
dedi Minho gözlerini ovuştururken.
Jisung sessizce salona doğru ilerleyip bir koltuğa oturdu.
"Eee Jiji'm, saat gece 2 de buraya gelme sebebin nedir ?"
Jisung parmaklarıyla oynayıp sesini alçaltarak konuştu.
"Bugün senin doğum günün hyung."
"Ah, keşke buraya kadar gelmeseydin, yarın uyanıp gelirdin."
"Minho..."
Minho Jisung'un aniden değişen ses tonu ve ona hitap ediş şekli ile afallasa da sesini çıkarmadı.
"Bayan Lee evde mi ?"
"Ananemi ziyarete gitti, şuan Gimpo'da. Saat oldukça geç oldu Ji,"
Minho oturduğu koltuktan kalkıp Jisung'un yanına otudu ve onu Jisung'un sırtı onun göğsüne yaslanacak şekilde kendine çekti.
"Burada kal, zaten yarın okul var beraber gideriz hm ?"
Jisung sırtını iyice Minho'ya yaslayıp onaylamak amacıyla birkaç mırıltı çıkardı. Minho dibinde küçülüp uzanmış olan çocuğa bakıp gülümsedi.
"Hyung, bugün 18 oldun, gerçekten sadece uyumak ve okula gitmek mi istiyorsun ?"
Minho düşünmek için parmağını dudağına yasladı.
"Hiç alkollü bir şey içtin mi Sung-ah ?"
"Bir kez Soojin noona içkisinden denememe izin vermişti."
Minho gülüp Jisung'u nazikçe belinden tutarak üzerinden kaldırdı.
"İlkini benimle yap."
Jisung gözlerini büyütüp Minho'ya dili tutulmuş şekilde bakarken Minho meraklı gözlerle onu izliyordu.
"İlk içkini benimle iç."
Minho arkasını dönüp hafifçe sırıtarak mutfağa doğru ilerledi. Jisung'un yanlış düşüncelere kapıldığını fark etmişti, geldiğinden beri de pek rahat değildi zaten. Minho kendi kendine Jisung'un bu hallerine gülerken ikisi için de birer bardak içki hazırlamıştı.
"Hyung ?"
"Geldim hemen."
Jisung ve Minho 5-6 bardak içip sohbet ettikten sonra saat 4:30 olmuştu. Jisung da Minho da neredeyse sarhoştular.
"Ji ?"
"Hm ?"
Minho kafası kucağında olan çocuğun saçlarını yavaş yavaş okşarken içkiden dolayı hafifçe kızaran dudaklarını ve yanaklarını izliyordu.
"Yalnız hissetmiyor musun ?"
"Hayır, hissetmiyorum. Soojin noona, Changbin hyung, Shuhua, sen, siz benim ailem gibisiniz. Ama korkuyorum hyung. Sen artık benimle okula gelmeyeceksin, öğlen arasında benimle kahve içmeye giden biri olmayacak, sanırım seni şimdiden özledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unqualified || minsung
Fanfic"Lütfen yine tiyatroda yaptığın gibi becer beni Lee Know. Bunu istiyorum. Buna ihtiyacım var." [yetişkin içerik]