Yeni bölümden herkese merhaba, desteğinizi esirgemeyin lütfen. Bölüme oy vermeyi unutmayın ve elinizden geldiğince yorum yaparsanız çok sevinirim.
Medya :ATAKAN KORALTAN
ATAKAN
Ruh özgür olmadıkça beden özgür olsa ne fark eder . Mahzenden kaçan bedenimdi fakat ruhum hâlâ oradaydı.
Erdem 'in bahsettiği adamlar gelmişti fakat bir değil iki kişiydi, Erdem yalnızca birinden bahsetmişti. Karşımda duran iki adama iyice baktım ve bir süre onları inceledim . Gözlerim ilk önce gömleği hariç boydan siyah olan adama döndü.
Yeşil gözleri ile adeta bütünleşen bir suratı vardı, dolgun pembe dudakları ise her kadının kıskanacağı türdendi. Suratı hafif kemik yapılıydı ve ufak bir burnu vurdu . Vücudundan bahsetmek bile istemiyordum çünkü nasıl açıklayacağımı bilmiyordum .
Bu adamlar kesinlikle spor yapıyordu, ceketinden bile kollarının kası belliydi . Uzun böyleydi ve uzun bacaklara sahipti . Diğer adama baktım, koyu kahverengi gözleri ve koyu saçları bir bütün oluşturmuştu .
Kemikli yüz yapısı ve çene kası ise adamın en dikkat çekici yerlerindendi. Adamın bronz bir teni vardı ve kendisine çok yakışmıştı. Ceketinden patlayacak olan kol pazıları ise spor yaptığının en büyük kanıtıydı. Adamın boyu bir doksan santimetrenin üzerinde gibiydi ve ayrıca gayet uzun fit bacaklara sahipti .
Adam gerçekten çok yakışıklıydı ve ben şimdiden onun sırt kaslarını meral etmiştim. Sırt kasları bir erkekte çok çekici gelen bir şeydi bana göre. Adamın içine düştüğümü fark edince gözlerimi kaçırdım ve şimdiki zamana odaklandım.
Annemin kolumu dürtmesi ile ona baktım, annem eliyle babamı gösterdi. Erdem sinirle bana bakıyordu, adamlar ile tanışmadığım için kızmıştı.
"Bu kızım Umay Kara ."dedi ve eliyle adamlara beni takdim etti . Adamlar başını salladı ve bir tanesi yanıma ilerledi . Elini kaldırdı ve elimi tutarak dudaklarına götürdü. Ayrıca Erdem'in beni Kara olarak tanıtması sinirimi bozmuştu gerçek soy adım Akçalı benim . Gerçekliğini hiçbir zaman unutmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionUmay Akçalı , hayatının kötü günlerini yaşarken daha küçük bir çocuktu, dokuz yaşından sonra kaderin ona güldüğünü zannetti ve hiç bilmediği bir yola adım attı. Dokuz yaşından sonraki hayatı daha berbat hale gelirse ne olur ? Umay bunlarla baş edeb...