AÇIKLAMA

72 9 0
                                    

Arkadaşlar bu açıklamayı yapmak istemiyordum ama maalesef yapmak zorunda kaldım. Size düzenli bölümler atacağım dediğim halde atamadım çok üzgünüm.

Okul ile beraber kitap işini yürütmek beni gerçekten çok zorladı, zaten okunma sayım çok düşük olduğu için motivasyon olmamda zor oluyordu .

Bu yüzden kitaba ara vermek istiyorum ,ilk on bir bölümü kaldırmayacağım böylece kalsın . Ara verdiğim süreçte kitaba bölüm yazıp taslakta bekleteceğim ,bölüm fazla olunca atmaya başlayacağım.

Böylesi inanın daha iyi oldu çünkü normalde yazmak zorunda kaldığım için bazen çok kötü yazıyordum. Kötü yazdığımı yayınlamak hiç içime sinmiyordu o yüzden böylesi daha iyi .

Saygı duyan küçük kitleye teşekkür ediyorum ,umarım kitlem ileride büyür, ben kitaplarımın iyi yere geleceğine inanıyorum.

Bu zamana kadar bana destek olan herkese çok teşekkür ederim ,anlayışınız içinde şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum .

Sizin sorularınız olursa lütfen yazın cevaplamak isterim .
Aklıma daha fazla bir şey gelmedi , aklınızda soru işaretleri kalmış olabilir ,çekinmeden yazın lütfen.

Bu süreçte hepiniz kendinize çok iyi bakın lütfen, sizleri seviyorum ,umarım hep beraber iyi yerlere gelebiliriz .

Her neyse daha fazla uzatmaya gerek yok ,o zaman buluşacağımız zamana kadar hoşçakalın .

🖤🖤🖤🖤🖤 kalplerimizi buraya bırakalım.

Lütfen bu süreçte Umay ve Atakan'ı unutmayın.

İleri bölümlerde için teorilerinizi buraya yazabilirsiniz .

DİLHUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin